Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 225)
    • Vorige week mijn wagen afgehaald bij VB in Retie(jaarbeurt)en nog eens 200 km op den teller gereden, zal een van de laatste keren zijn met al die trajekt controles in het vooruitzicht.

tiens, raar dat die ene foto nu twee keer verschijnt. was niet de bedoeling 🙂
        IMG_4185.jpg

allez nog een paar fotokes 🙂 morgen ophalen bij garage voor eerste grote onderhoud (nazicht remmen, etc…). Er liggen al nieuwe Michelins onder. Hopelijk beter weer de komende dagen en dan eens toerken maken. Merci voor de warme welkomst !

IMG_4213.jpg

Welkom Steven.
            Na zo’n lange rit vanuit de States moet het wel een bijzondere zijn.
            Heel veel sukses ermee.
            Zien graag wat meer foto’s

Welkom Djiezes, enne hebben ze je al verteld dat we graag fotokes zien, vééél fotokes ? :relaxman:

[quote=”patrickvb” post=166583]Welkom!
                Maar … ik zie al 18 pagina’s staan in dit topic.
                @Mush en de andere mods, iets mis gelopen?[/quote]
                Same old story 🙁
                Djiezes had gepost in de thread van Triumph, heb ‘t afgesplitst en de forumsoftware doet weer raar 👿

XXX

Welkom Djiezes, mooie SC :up:

Welkom!
                    Maar … ik zie al 18 pagina’s staan in dit topic.
                    @Mush en de andere mods, iets mis gelopen?

Welkom Djiezes!! :hail:

IMG_4199.jpg
                        Hello !

Vandaag zijn m’n platen eindelijk toegekomen… Heb eind januari dit jaar een 911SC gekocht in California. Na grondige PPI te laten uitvoeren en goeie negotiatie 🙂 shipping geregeld… 7 weken later gaan ophalen in Rosendaal.

Had de wagen nooit int echt gezien. Een kameraad had er wel al een rit mee gemaakt in de States en was lovend. Moment dat ik sleutel in contact stak en motor me op vriendelijke manier toegromde ga ik nooit vergeten. De rit Roosendaal – Hoeilaart was er een met een smile tot achter mn oren.

Eenmaal thuis papierwerk… Dieteren die 270 (!) euro vroeg voor homologatiepapiertje en gisteren 4 uur aanschuiven bij DIV. Maar bon, hij is er. En nu dus lid van dit forum.

groetjes

steven

De R.L.C.was fantastish;mooi weer en 25 wagens aan de start zoals ik hoopte;toffe mensen ontmoet,
                          P4200002_zps4126af9d.jpg
                          en lekker gegeten wat moet je nog meer hebben?

Vandaag met het mooie weer de 993 van stal gehaalt en de RLC rit eens overgedaan,prachtig weer weinig
                            [attachment:1]003.JPG[/attach

Volk op de baan nergens file en het mooi geluid achter mij wat wil je nog meer!!!!!

Attachments:
                            • 003.jpg

Gisteren de 993 een poetsbeurt gegeven en leder binnenbekleding ook een beurt gegeven(heeft4 maanden onder zeil gestaan)en vandaag een mooi toertje gedaan.Dit is nu het voordeel als je uw plaat op de wagen houdt,dan kan je rijden wanneer je wil,ik heb zelfs de airco moeten aanzetten zo warm was het.Wat is het toch genieten met die roffel achter je rug.Morgen is de Boxster aan de beurt.gr J

Knap werk Jean, :respekt:

20 uren gewerkt om dze velgen van mijn oldie weer nieuw te maken zijn weer klaar voor een nieuw seizoen.
                                  DSC05520.JPG

DSC05524.JPG

DSC05521.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.