Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 225)
    • En ziet mijn oog geen V8 Triumphke naast de sprint ?

En zo zal hij ooit worden
        Presentazione0-1024x685.jpg

DSC04900_2013-03-07.JPG

DSC04900.JPG

aan de Sprint wordt nog gewerkt ziet er nu zo uit
              DSC04870_2013-03-07.JPG

aan de Sprint wordt nog gewerkt ziet er nu zo uit
                DSC04870.JPG

XXX

Da’s pas een ruil als je de staat van de 356 goed kent.
                  Apropos, hoe zit ‘t met de Sprint? Fotoke voor de liefhebbers??? :engeltje:

Welkom rallyfanaat. (beetje laat maja, ben een zachte Sallander misschien vandaar) Ik ken het gevoel van wel de kosten maar niet de km’s. Maar verkopen doet nog meer pijn denk ik.

En een 356. Oef, die kosten ook serieus geld. Of in België niet ivm andere wetgeving?

ja maar hij gaat nog niet weg he,dit jaar blijf ik er zeker en vast nog mee rijden en we zien wel,heb zelfs al een voorstel gehad om te ruilen met een 356B,ik kan hem ook weg zetten,maar dat is niet zo goed trouwens de vorige eigenaar heeft hem jaren weggezet en het resultaat was dat bijna alles aan de wagen van rubbers en dichtigen is vervangen dus dat is geen optie we zien wel.

XXX

Jean, ik denk dat dat blijvend pijn gaat doen de 933 overlaten aan iemand anders, alhoewel ‘t zal de eerste niet zijn hé.
                        :respekt:

:salut: welkom!!!!

No pain no gain 😉

Vandaag,de jaarlijkse taks betaald,tevens de verzekering,eveneens een jaarbeurt laten doen op de 993 en 2500 euro kwijt;en dat met maar 1234 km gereden te hebben vorig jaar,ben aan het overwegen om en eind dit jaar te verkopen en een old timer Porsche in de plaats te nemen is betaalbaar. :mrgreen:

mijn nieuwe aanwinst,GOLF GTI BJ 1982 stond in een schuur sinds 1999 zedzaam autotje ga hem mettertijd restaureren
                                DSC04407_2012-09-11.JPG

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.