Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 225)
  • PB

Google: roll bar porsche 993
      >> Klik Klik <<

Tot hiertoe geen reaktie gehad spijtig.

Een vraagje, mettertijd zou ik graag in de 993 een roll-baar willen zetten in alluminium,is er iemand die mij wat inlichtingen kan geven en prijzen bedankt op voorhand gr jb

[quote=”snoer 964″ post=95087][
            Ik had destijds een 964 als ik op het forum gekomen ben ,zodoende .
            [/quote]

En daarom ben ik 911-lover en geen 968-lover 😉

Nu vergeet ik je niet meer Snoer;tot de volgend keer grtjes JB

Snoer gij zijt een man die met zoveel passie verhalen vertelt over zijn porsche en het gaspedaal … :mrgreen:

Bedankt om me zo veel moed in te spreken 😥 (lol)Ja van het Belgische gerecht moet je me niet veel vertellen hoor ,Je wil het allemaal niet weten wat er daar gebeurd (of juist niet gebeurd )Maar we houden er de moed in ,Want de procureur zecht dat het onderzoek lopende (kruipende ) is . :puke: vele groetjes en nu weet je met wie je te doen had he op het RLC in Limburg .

Wat is dat een knappe wagen ,amai het verhaal is natuurlijk minder heb een kennis met hetzelfde geval gestolen wagen gekocht BMW Z3 staat nu reeds 5jaar stil en voorlopig nog geen verbetering

Ik kan bevestigen dat de 964 mag gezien worden ,staat technisch ook heel goed .
                      Spijtig voor jou snoer dat het zo een verhaal of eerder nachtmerrie is . 👿

Voila dat is hem zie ,Toevallig met de andere velgen set die ik nog heb liggen .Sorry dat het een beetje uit elkaar staat maar de PC zal nooit mijn vriend worden . :drink:

0019.JPG
                          Ik hoop dat deze foto lukt !

Voila dat is hem zie ,Toevallig met de andere velgen set die ik nog heb liggen

@Rocco
                            wat wil je daar mee bedoelen 😆
                            @ Triumph1 Ik had destijds een 964 als ik op het forum gekomen ben ,zodoende .
                            Trouwens de 964 heb ik hier nog steeds staan (1 van de gestolen voertuigen die PSO destijds verkocht heeft )Ik wacht nog steeds (3 jaar) op uitspraak van de rechtbank zodat we deze wagen terug in het verkeer kunnen brengen .

Als je hem 1 keer hebt tegengekomen ga je snoer daarna niet rap meer vergeten hé :driver: :driver: :driver: :mrgreen:

Ja Snoer ik heb mij laten misleiden door de kleur van uw velgen,op de fotos die je mij verstuurt hebt waren uw velgen volledig zilver, op de meeting was het hart van de velG zwart;maar u hebt mij dan verteld dat je ze in het zwart gespoten hebt ale dan aangename kennismaking;nog een vraagje waarom 964 aan uw nicknaam????gtjes JB PS toch tof he onze bakskes zo naast elkaar

Ja dat was ik ,en we hebben inderdaad een praatje gemaakt 🙄 zie foto’s :respect2:
                                  rlc098.JPG

rlc099.JPG

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.