Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 225)
    • Inderdaad dat moet hem geweest zijn .
      Op de parking stond nog een donkerblauwe 993 , maar de zilvergrijze was snoer .

Heb ik dan zo slecht gezien,er stond een 993 naast mij een zilveren met dezelfde velgen zoals de mijne was dat Snoer???heb nog met de eigenaar een praatje gedaan.

@Triumph ,snoer was wel degelijk aanwezig met zijn 993 hoor .

He snoer ik heb uw wagen op 1april niet gezien,grt jb

319877_3564098427224_1415766903_33339662_1008309410_n.jpg
              Mooie foto

DSC04105.JPG
                DSC04104.JPG
                motor gereinigd,stabilizator tussen veerpoten geplaatst

IMG_4441.JPG

IMG_4065.JPG
                  DSC04103_2012-03-06.JPG
                  nieuwe RUF uitlaat en eindstukken,verlagings set is besteld

:relaxman: 1 April zijn we aanwezig zonder mankeren :drink:

1323627418NDSC03764.JPG
                      Persoonlijk vind ik het een van de mooiste kleuren voor de 993,hopelijk zien we mekaar op een van de treffens grtjes JB

@Triumph1,Ze lijken goed op elkaar ons Porsches . :mrgreen:

Attachments:
                        • zoo016.JPG
                        • zoo235.JPG
                        • mis005.JPG

DSC04093.JPG

DSC04092.JPG
                          winterslaap is voorbij volledig gepoetst,is weeral terug gelijk nieuw,en klaar voor nieuw seizoen.

Attachments:
                          • DSC04095.JPG

DSC04050.JPG
                            bumperbescherming aangebracht

Veel plezier ermee 8)

Ik heb deze wagen van een kennis gekocht deze was 7jaar in het bezit van deze persoon en amper 3000 km gereden en de laatste 3jaar geen meter meer;al deze fouten zou aan de lange stilstand liggen ik zal dat dan maar geloven he en hopelijk is het nu voorbijbij aankoop had deze wagen amper 110.000 KM op den teller en dit op 16 jaar maar nu wordt er wel mee gereden.

Deftig kostenplaatje….
                                  Hopelijk effe gedaan nu!

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.