Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 225)
    • Intussen de computer ook terug in orde,hopende dat dit het laatste was

benzineleiding vervangen,spoiler bescherming is gemonteerd,en nu is verdomme de computer weer kapot ,en zo blijven we bezig;(kostprijs computer 993 is 1500 euro +btw)

Zondag nog een mooi ritje gemaakt met de 993 en een benzinegeur in de wagen,ben dan naar Van Beurden gereden wat blijkt nu iets wat maar zeer weinig voorkomt een lekje in de benzine leiding en om dit te vervangen moet de motor er uit kan anders niet vervangen worden er wordt ook een bescherming in alluminium onder de voorbumper gezet(drempels)gr jb

Anoniem

@triumph1 ,het belangrijkste is inderdaad wat jij het mooiste vindt .

Ik vind het mooi en dat is in feite het belangrijkste he grjb

Anoniem

‘t embleem: wilde het enkel eens aangeven :sarcastisch
                En zwijg stil, heb zelf een niet correct embleem hangen…’t vermeende mag niet 😕

Dat 911-teken staat af-fabriek alleen op de 964 jubileum (zo eentje zoals terrum net gekocht heeft en zoals olaf er eentje te koop staan heeft).
                  Het staat iedereen natuurlijk vrij om op zijn auto te hangen wat ze willen 😉
                  Bij mij hangt er momenteel Carrera S op 😉 in ‘t oranje! :wtf:

wel reys goeie vraag kan ik niet op antwoorden! ga het opzoeken,ben al terug even in mijn Porscheboeeken gaan kijken en gevonden, de eerste 911 is in 1963 gemaakt en mijne is van1995.maar ik heb dit gewoon er op laten plaatsen omdat het mooi was en iets exclusief en eerlijk gezegt in de Porsche club vinden ze het wel mooi maar het orginele heb ik ook nog gr jb

Anoniem

[quote=”Mushroom” post=85610]
                      En die Porsche stickers onder de zijknippers mogen er voor mijn part ook af, ze zien zo ook wel dat’t een Porsche is hoor! ;)[/quote]

Zijn deze die ik bedoelde 😉

[quote=”TRIUMPH1″ post=85631]…,wat de schildjesop de zijkant betreft (orginele kentekens Porsche) op de spatborden wel deze plaats ik op ieder Porsche die ik reeds in mijn bezit heb gehad en wat een geluk dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt zou eentonig zijn.Ik heb reeds de schildjes in huis voor op de 964 cabrio dus neem mij dit niet kwalijk gr jb[/quote]

Is jou goed recht TRIUMPH1, tevens een eigen inbreng!
                      Weet trouwens een witte 302 cabrio met die stikkers op rondtoeren, eentje van U geweest?

Betreffende het kenteken achter, vraag was op een 993? Was die er toen al?

het zijn geen stickers,kan niet op een Porsche en het kenteken 911 30 jarig bestaan is in TITANIUM;mag wel voor de preis.wat het daschbord betreft dit is orgineel Porsche was indertijd een zeer dure assec.de deur panelen waren eveneens in echt hout ,doch heb dit reed in het leder laten overtrekken volgend jaar wordt heel de binnenzijde in een nieuw kleedje gezet en dan zal het hout ook in leder worden overtrokken het stuur en de vitespook zullen dan eveneens aangepakt worden maar nu spreken we hier compleet over vele euros, is reeds een bestek voor gemaakt je valt omver wat dit allemaal kost,wat de schildjesop de zijkant betreft (orginele kentekens Porsche) op de spatborden wel deze plaats ik op ieder Porsche die ik reeds in mijn bezit heb gehad en wat een geluk dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt zou eentonig zijn.Ik heb reeds de schildjes in huis voor op de 964 cabrio dus neem mij dit niet kwalijk gr jb

zijn t stickers ? zo zijn er ook ooit emblemen gemaakt die de ronding van het spatbord volgen

Anoniem

[IMG]http://i40.tinypic.com/op5pg6.jpg[/IMG]

op een 993?
                            Idd porsche stikkers hmmmm 😕

Die 3-delige Cup-velgen zijn toch van de mooiste die ooit gemaakt zijn, niet?
                              Heb deze onder m’n Boxster ook gehad (zie avatar ;))
                              Van die velgen fleurt elke Porsche op…

Maar, no offence, dat dashboard is gruwelijk lelijk, althans IMO 🙁
                              En die Porsche stickers onder de zijknippers mogen er voor mijn part ook af, ze zien zo ook wel dat’t een Porsche is hoor! 😉

Er is een sportuitlaat onder gezet ,amai wat een geluid!eindstukken waren er niet worden deze week geplaatst

Nog enkele foto’s van de 993

dsc_2693.jpg

dsc_2697.jpg

DSC03907.JPG

DSC03686.JPG

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.