Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 225)
    • Een paar daagjes niet hier kunnen zijn vanwege het werk , dus vandaar een velate welkom hier .

Alvast welkom hier!

En hele knappe P! Zeker op die velgskes! :perfect:

ja maaaaarrrrr, hebt ge een garage vol 993 targatjes hé…
          Persoonlijk begint de 996 4s me meer en meer aan te spreken.
          Maar de 993targa blijft een topper hé

ja klopt, maar er zijn er zovele hé…. neem nu die 997 speedster brrrrrrrrrrrrr

de 993 targa was toch jou favoriet (voor zover ik me kan herrinneren)

k ben nie mee Mark ? wat bedoel je ?

blijft toch mooi hé….
                  Vooral de 4S en de Targa (McKlusky :-))

dashboard 993

dsc_2695.jpg

Dat zijn we toch ook?!

Wim

Wel lief zijn voor elkaar hè.

[quote=”TRIUMPH1″ post=85457]neem het aub niet persoonlijk op Sigrid,maar ik volg soms op het NL forum bepaalde discusies tussen leden en dan gaat het er soms zeer grof aan toe.GRJB[/quote]

Ik neem het ook niet persoonlijk, als je moeite met me hebt, dan hoor ik het wel.
                          Maar een lieverdje ben ik daar ook niet altijd.

Welkom hier op het forum ,mooie wagen trouwens(zelfde als de mijne ,ook het kleur )

hier ben ik dan met mijn juweeltje BJ 1995,derde eigenaar en 112.000km op den teller wordt alleen met gereden bij mooi weer.

DSC03775.JPG

DSC03779.JPG

PS ik probeer fotos te plaatsen ,maar lukt mij momenteel niet.GELUKT

neem het aub niet persoonlijk op Sigrid,maar ik volg soms op het NL forum bepaalde discusies tussen leden en dan gaat het er soms zeer grof aan toe.GRJB

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.