Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 225)
    • Deze morgend toen ik met de honden op wandel was, een zeer mooie PORSCHE 914 gezien zou ik wel aan durven beginnen als restauratieprojekt,als ik klaar ben met de TRIUMPH SPRINT;

999233_1388631158051895_1015787544_n.jpg
        Zeer mooie foto,ook knappe Boxster
        1456563_1388631278051883_1093500463_n.jpg

1456563_1388631278051883_1093500463_n_2013-12-11.jpg

004_2013-10-22.JPG
          En hier dan de fotos van het opgekuist interieur
          006.JPG

007.JPG

009_2013-10-22.JPG

007_2013-10-22.JPG

010.JPG

Gaat in de verkoop maar is waarschijnlijk gereseveerd;

[quote=”TRIUMPH1″ post=146349]en dan terug naar Antwerpen.wordt morgen gekuist en dan??????[/quote]
              Oeioei; die vraagtekens voorspellen weinig goeds 😮 , of heb ik het verkeerd ?

Ale, weer zo ne ijverige op de keuring tegengekomen dus… 😐

Hopelijk niet het allerlaatste ritje he. 😉

Vandaag laatste rit met de 993 gedaan,eerst naar VB alles laten nakijken,nieuwe baterij laten plaatsen daarna naar techn controle om te laten zien dat er een goede nummerplaat op staat;was afgekeurd omdat de voorplaat niet idem was aan de achterplaat(belachelijk)de B stond er niet op;en dan terug naar Antwerpen.wordt morgen gekuist en dan??????

😀 Vandaag de lederen binnenbekleding van de 993 onder handen genomen,alle vuil verweiderd,mooi afgewassen en daarna met lederbalsem ingewreven en hij is weer zoals nieuw;is wel een halve dag aan gewerkt.Morgen zal ik enkele fotos nemen.

Ik zou maar 1x per jaar op reis gaan en er nog een P bijkopen 😉

voorstel van mijn vrouw;in plaats van 4Xper jaar op reis ter gaan,herleiden tot 3X is het overwegen waard.Heb reeds verschillende PB gehad voor eventuele verkoop maar het is nog niet zover. De verzekeringspremie is geen probleem deze bedraagt 300 euro per jaar.

[quote=”TRIUMPH1″ post=146011]Volgens zijn mening is de 993 een echte collector item aan het worden.[/quote]
                          Precies wat ik je al eerder schreef :up:
                          Tot hij 25 is kan je misschien een constuctie opzetten van in-uitschrijven om de verkeersbelasting te drukken. Er zijn hier op het forum al voorbeelden gegeven. Verzekeringspremie kan geen item zijn met zoveel wagens in je bezit.
                          Ik zou tocht nog eens :think: :think: :think: :think: voor je hem in de verkoop zet :salut:

TAXATIE van de 993 is gedaan,dit is een aanrader;wat die allemaal heeft nagezien tot het meten van dikte lak er bij,fotos van alles fakturen,onderhoudsboekje onder de tapijten,motor,kofferruimte!je kan niet indenken wat hij niet gedaan heeft.Volgens zijn mening is de 993 een echte collector item aan het worden.En je weet ook wat de waarde van uw wagen is,heel belangrijk voor de verzekering en eventuele verkoop.

Ik heb een P waar ik dagelijks mee rij en dat geeft meer dan voldoende plezier

Ik weet het,ben nog aan het twijfelen,maar ik ben gepensioneerd ziet ge en ik moet wel keuzes gaan maken met mijn wagenpark,al de taxen en verzekeringen per jaar!!!!!

[quote=”TRIUMPH1″ post=145343] de 993 gaat volgend jaar in de verkoop quote]
                                  Wa meer mee rijden hé Jean. :driver:
                                  Serieus, zo een prachtige wagen, zo een icoon, doe je toch ni weg 😮
                                  Kun je nooit meer vervangen, boxters genoeg daarentegen, zelfs nieuw ❗

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.