Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 225)
    • Ja de 993 gaat volgend jaar in de verkoop;met max 1000 km per jaar staat hij meer stil dan hij rijdt.Is nu al in zijn winterslaap,en ik heb nog zoveel om met te rijden.

Bij verkoop zie ik altijd dat de prijs (stukken) goedkoper is dan de taxatiewaarde.
        Het is dus in mijn ogen eerder een vage richtlijn dan echt iets om rekening mee te houden.

Al plannen om te verkopen?

bij verkoop auto,mag men de preis bepalen volgens het taxatieraport??

Coole velgen !

De rest van de foto’s zoals gevraagd 😉
              Rechts klikken op een foto en dan op afbeelding opslaan drukken 😉

10022284544_4b0da1f021_h.jpg

10022436463_5ef8389909_h.jpg

Nog een mooie foto van de boxster genomen op de abdijenroute

Is een zeer mooie wagen rijdt ook fantastisch,alhoewel onze BOXSTER zeker zo goed is !!!!!!

‘K ben zot van die 993 :bounce:
                      Da’s toch de mooiste P dat mijn gemaakt heeft …. Althans voor mij *luv

Volgende week taxatie laten doen van de 993 en de TR6;men heeft mij de raad gegeven om dit ter laten doen. Bij eventuele schade bij ongeval en verkoop kan dit nuttig zijn zegt men.

In de 993 BECKER TRAFIC PRO geplaatst

Attachments:
                          • 018.JPG

Het was een mooie bijeenkomst zondag,veel volk en heeeeeeeel mooi weer en toffe fotos gemaakt;Zeer mooie locatie
                            DSC05340.JPG

DSC05342.JPG

ja daar woon ik

B :mrgreen:

Leuke Boxster, vooral origineel… :up:

mooie wagen, heb u al paar keer gespot op de Militaire baan :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.