Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 225)
    • achterzijde
      DSC05279.JPG

vette bak!!! :up:

Zeer knappe Boxster!
          Velgen staan er mooi onder.

En nu genieten van het mooie weer.

iedere keer als er een TC was,was ik ingeschreven in een rally,maar je zal me nog wel zien gr jb

S2

Heel knappe Boxster S met die Speedster humps!

En het kleur … tja … heel mooi natuurlijk (mijn Boxster was ook Ocean blue 🙂 )

Supermooi hoor Jean.
                Morgen eerst naar de T&C in Kallo en kom dan ook naar Westmalle.
                We zien je de laatste tijd niet meer op TACB….dus nu de gelegenheid

En hier dan de foto;

DSC05273.JPG

De nieuwe velgen en banden onder den Boxster laten zetten ziet er echt goed uit was normaal voorzien voor het einde van het jaar,maar kon niet wachten zal eerstdaags foto plaatsen.ZONDAG IS HET RIJDEN MET GEHANDICAPTE KINDEREN INWESTMALLE bijeenkomst om 13 uur bij garage RAES in Wommelgem;

DSC05268.JPG

VERKOCHTDSC05269.JPG

Hier d&an de fotos,de cup velgen,en de pinkers orgineel staan te koop.

Vandaag is de nieuwe eigenaar de 964 CABRIO komen afhalen,gaat er direkt een grote tour mee maken;fotos verschijnen weldra.

De 964 is volledig klaar buiten de nieuwe kap en reeds verkocht ook is nu gelijk nieuw zal eerstdaags nog een laatste foto plaatsen;zijn wel meer kosten aan gedaan dan we dachten maar de nieuwe eigenaar heeft nu een wagen die in orde is;

vandaag bij VB geweest voor de velgen,zijn achter 10duim breed moet de rand in wielkast laten wegdoen,daarom de andere velgen genomen zijn achter 9,5 duim breed en passen juist.En na een rit ga ik steeds met een poetsdoek over alle velgen,zoals je zegt het remstof er af te poetsen;Ik weet het klint raar maar maar het is waar!!!
                              026.JPG

Als je maar na het rijden even het remmenslijpsel afneemt, of de velgen droogt als het nat was. Dan blijven ze echt wel netjes, maaruh maak me gek, ik had me net bij het een en ander neergelegd, maar die RH’s onder die 993 die hebben dan weer een platte velgrand … in tegenstelling tot? :wtf: :wtf: :wtf:

Ja, maar dat zijn andere harten hé.
                                  Die RH’s zijn erg *luv …heb ze ook onder de 968

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.