Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 225)
    • Integendeel weinig poetswerk
      319877_3564098427224_1415766903_33339662_1008309410_n_2013-06-29.jpg
      maar wordt alleen bij mooi weer mee gereden zie mijn 993

Prachtige velgen maar wel heeeel veeeel poetswerk!!!

En zo zien ze er uit onder een Porsche
          787.jpg

Wim

Ook schoon onder een Alfa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Picobello :up: :up: :up:

+1 *luv *luv *luv

Heel mooie velgen, staan ook in mijn top 3

Mijn favorieten! :relaxman:

H222.jpg
                      Dit zijn de nieuwe velgen voor de BOXSTER

De 964 is bijna klaar nog een groot onderhoud en nieuwe kap en hij is af.zal foto plaatsen als hij terug thuis is;

Boxster is nu volledig;alleen mettertijd nog andere velgen,
                          zal voor de winter zijn!

mooie upgrade

DSC04984.JPG

DSC04982.JPG

lED achterlichten in den Boxster laten plaatsen

Bij mijn 964 waren er enkele blaasjes aan de ruit,de spuiter stelde voor om de ruit er uit te halen daar deze toch aan vervanging toe was;en het bleek wel erger te zijn veel roest onder de rubber en zelfs een gaatje of twee ook aan de koplamp;heb hem dan maar volledig laten spuiten en ook alle roest is verweiderd;was wel een flinke hap in mijn geldbeugel.Maar is wel mooinu en roestvij.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.