Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 225)
    • welkom maat

ja juist bestelling daar geplaatst,

[quote=”TRIUMPH1″ post=126380]Vandaag bestek gekregen van wat er allemaal fout zit met de 964!!! moet wel heel wat aan gedaan worden,dat is dus het nadeel van een wagen die zeer lang stil heeft gestaan;maar het zal wel in orde komen volgens VB;heb me ook late verleiden voor LED achterlichten in de Boxster te plaatsen hierbij een foto.
          [/quote]

http://www.giftzz.nl ???

Een beetje Porscherijder gebruikt die toch niet :relaxman:

en hoe zien de pinkers er dan uit? :think: :happy:

Vandaag bestek gekregen van wat er allemaal fout zit met de 964!!! moet wel heel wat aan gedaan worden,dat is dus het nadeel van een wagen die zeer lang stil heeft gestaan;maar het zal wel in orde komen volgens VB;heb me ook late verleiden voor LED achterlichten in de Boxster te plaatsen hierbij een foto.
                11559.gif

DSC04940.JPG
                  WANNEER ZAL IK HEM TERUGEZIEN???????

DSC04939.JPG

De motor van de 964 zal volledig moeten nagezien worden ,grote lekage,nu is olie opgestuurd naar labo voor een analyse binnenkant motor;remmen ,schokdempers alles wordt vernieuwd ik zal maar beginnen sparen denk ik.

ooit geweest ja

Aan de sleuven in de vloer te zien eerder een prof-carrosserie ! 😉

Op die plaats stond de 964 cabrio en die lekte ferm,wordt nu iets aan gedaan.In deze garage mag niet gewerkt worden show garage,dfit is de werkgarage;
                            DSC04901.JPG

De boxster is niet alleen stout geweest maar zo te zien ook een incontinentie-probleem .
                              Triumph de plaat die eronder ligt zal wel uit voorzorg zijn zeker . 😉

+1!
                                De Boxster is stout geweest, die staat in de hoek :sarcastisch :mrgreen:

Mooie gezellige garage , een plaats om een Rlc te organiseren . 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.