Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 225)
    • cabrio is weg voor verdere restauratie naar VB
      DSC04938.JPG

onze Porsche garage
        DSC04942.JPG

DSC03025.JPG

DSC04941.JPG

Vandaag de kleine spoiler op het motordeksel laten zetten ziet er echt goed uit.
          004.JPG

+1

Als het zover is mag je me zeker contacteren !

Hij die deze wagen ooit koopt heeft een wagen die volledig in orde zal zijn,daar alles wat versleten is wordt vervangen en de carrossie is ook volledig gedaan maar zover is het nog niet,er wordt nu eerst een bestek gemaakt.en in VB heb ik alle vertrouwen.

Bij een verkoop laat het ons zeker weten Triumph .
                  Er zitten hier misschien potentiele kopers op het forum . 😉

De bedoeling was om hem helemaal in orde te maken en dat wordt ook gedaan,maar ik heb hier nog allerhand voor met te rijden daarom dat we hem gaan verkopen:maar ik zeg niet dat het direkt zal zijn;bij mij moet dat niet weg he staat niet in de weg en ik heb een grote garage,we zien wel.

Aah? Waarom? Net zo veel moeite in gestoken om hem af te krijgen, ik zou denken dat je er dan toch minstens één seizoen van zou willen genieten?

morgen wordt de 964 CABRIO naar VBEURDEN gebracht volledige mekaniek wordt nagezien,en een groot onderhoud,en nieuwe cabriokap. We hebben beslist dat hij verkocht wordt na de restauratie.

Neen alleen gaan rijden,klein toertje 50 km mijn eerste echte rit zal waarschijnlijk 21 april zijn.

Triumph heb je vandaag meegereden met Poca ?

Wat zijn die velgen toch mooi hé :coolness: :coolness: :coolness:

Mijn eerste toertje gedaan met de 993 dit jaar,zalig alleen in de wagen naar het geluid van de motor luisteren wat een plezier.
                                319877_3564098427224_1415766903_33339662_1008309410_n_2013-03-17.jpg

Vandaag de BOXSTER gaan halen bij VB,jaarbeurt,technische controle,uitlijnen en KN filter laten steken;is weeral klaar voor het mooie weer.amai watr heeft dat een gezever geweest voor de uitlaat;AFGEKEURD,nooit geen problemen mee gehad,stationchef er bijgehaald, veel gediskuteer en dan groene kaart gekregen na nogmaals geluid nagezien en CO. wat zijn dat daar triestige mensen zeg.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.