Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

  • Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 225)
    • DSC04104_2013-03-10.JPG

        Motor ook proper gemaaket en kofferruimte.
        DSC04371.JPG

          en binnenkant een goed poetsbeurtgegeven,staat klaar voor de lente ,ga proberen er wat meer met te rijden dit jaar.
          DSC04093_2013-03-10.JPG

            Hier nog een fotoke van de 993,sportuitlaat er op en verlagingskit er laten op zetten bij Vbeurden tevens bumperbeschermer vooraan;
            024.JPG

              Het is wel plezant te horen dat hier op het Porsche forum liefhebbers zijn van Engelse wagens;ook heel veel problemen gehad met deze wagens,maar deze zijn betaalbaar,terwijl dit wel met Porsche anders is, Engelse oldies die nu rond rijden zijn beter dan toen ze uit de Fabriek zijn gekomen daar de meeste gerestaureerd zijn,alleen bij goed weer buitenkomen en goed onderhouden worden door hun baasje.Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn restauraties aan Triumphs jb

                Ik hou ook van Porsche en Engels. Moest ik een onbeperkt budget hebben zou een DB2 zeker niet misstaan in mijn garage evenals een Jag E cabrio. Maar men moet altijd kunnen blijven dromen!! 🙂

                Wim

                  [quote=”RODONDO” post=124116]@ Wim: ik liet me verrassen door de boebel op de motorkap. Is het dan de MGB die ook de V8 onder de boebelkap heeft liggen ?[/quote]


                  @RODONDO
                  , heb ook wel eens last van een boebel, en verras mijn vrouw dan daarmee. :relaxman:

                  Maar MG heeft inderdaad nog een 6 de MGC en 8 cilinder gehad, maar die achtcilinders waren enkel rechts gestuurd.
                  Die enkele die hier links gestuurd rijden zijn allemaal omgebouwde van recht naar links, en hebben dan het gewone MG dashboard, omdat dit niet in een linkse variant bestaat.
                  Plus daarvan zijn de meeste afkomstig van de Engelse politie.

                  Ik zelf ben ooit ook begonnen met een spit, (verkocht) daarna TR6,(verkocht) toen MGC V6, erbij een Triumph Stag en is ook een V8 maar dat zijn 2 x 1500cc Dolemite motoren tegen elkaar geplakt, erbij een Jaguar MKII, erbij een Rover V8 Vitesse erbij de rode Porsche 3.2

                  Toen ziek geworden, en alles verkocht, toen de 3.2 cabrio (verkocht) en nu weer bezig met een VOPO basterd. 😉

                  Toch is het altijd mooi en waarde behoudend spul ook dat Engels gedoe.

                  Dus voel veel sympathie voor onze Triumph hier op het forum, omdat hij zo’n zelfde kant van interesse heeft als ik, dus Porsche en Engels.

                    welkom maat bij deze zotte bende

                      Wij hebben op deze spit een motorkap van een GT6 op gezet.Wat de snelheid van spitje betreft hou het veilig blijf onder de 100 km want het zou verkeerd kunnen aflopen De andere wagen is een DOLEMITE sprint van 1974 met een 16 KLEPPEN MOTOR met 136PK watr indertijd een zeer rappe wagen was had tevens een electrische overdrijf op de 3de en 4de versnelling en trekt op naar 100km in 8 seconden. deze wagen is zeldzaam daar ze indertijd meestal gebruikt werden voor rally en cirquit als concurentie voor BMW en alfa. gr jb

                        Ja, de ‘Boebel’ op de motorkap was typisch voor de GT6.

                        In de Spit was slechts een 1500 cc geplaatst.
                        En daarmee kon je (in theorie) ong. 145 km/uur halen.
                        😯
                        Zelf nooit geprobeerd, was bang dat hij dan zou opstijgen. (What ‘s in a name!) :driver:

                          @ Wim: ik liet me verrassen door de boebel op de motorkap. Is het dan de MGB die ook de V8 onder de boebelkap heeft liggen ?

                            naast Porsche liefhebber,ben ik aan mijn jeugdliefde TRIUMPH trouw gebleven en waar ik ook rally heb mee gereden vroeger,de sptfire is in verschillende motorversies uitgebracht gaande van 1100 cc tot 1500 cc;ikzelf rijdt nu met een TR6 2500cc waarvan ik wel reeds ergens een foto geplaatst heb zal ook een foto plaatsen van mijn vroegere rally bak.

                            Wim

                              [quote=”patrickvb” post=124085][quote=”RODONDO” post=124083]En ziet mijn oog geen V8 Triumphke naast de sprint ?[/quote]
                              Dacht ook iets dergelijks te herkennen?[/quote]

                              In die triumph modellen zijn enkel een 2.0 6 cilinder geleverd en coupe versie en werd de GT6 genoemd.

                              De 8 cilinder lag in in de carrosserie van de TR7 en werd toen TR8 genoemd, deze motor was een Buick motor afkomstig uit de Rover 3500 vandenPlas

                                ja dit is een SPITFIRE,is ook volledig gerestaureerd door mijn zoon,is nu aan een TR4 BJ1963 bezig dus je ziet het blijft in de familie.

                                  [quote=”RODONDO” post=124083]En ziet mijn oog geen V8 Triumphke naast de sprint ?[/quote]
                                  Dacht ook iets dergelijks te herkennen?

                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.