Hallo allen, ik ben Nico van Egmond

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allen, ik ben Nico van Egmond

• Maker
    Discussie
  • Ben dus Nico van Egmond en sinds November in het bezit van een 964 MK II uit 1991
    Kom uit nederland en woon omgeving Katwijk
    Ben ondernemer en run een meubelmakerij ( http://www.spaansenvanegmond.nl )

Na 29 jaar volkswagens te hebben ontleed, verbouwd en bereden vondt ik het tijd worden voor een echte auto :relaxman: :relaxman:

Afbeelding1.jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Welkom op het *porsche forum. :drink:

nauw, welkom 😀

Welkom hier, en proficiat met je mooie *porsche :first:

Ziet er een heel mooi 964 uit! :respekt:

@mart
            : MK is de afkorting van het Engelse ‘Mark’, of dus welk model/reeks. Zo heb je bijvoorbeeld ook de VW Golf mk1, mk2, … Bij de 964 is dit dus zoals FirstP zegt, de versie met de vernieuwde motor etc. Bij de 996 is de mk2 de facelift, met oa aangepaste voorlichten etc.

F

Welkom op het forum. Ziet er een schoon beestje uit.

@Mart
              :
              Ik veronderstel dat ze hier gewoon de verschillende types willen onderscheiden die er binnen de 964-reeks bestaan:
              MKI: Eerst gemaakt reeks (weet niet tot welk bouwjaar) die voorzien zijn van flapoor-spiegels (zoals de G-reeks) en dashboard iets anders
              MKII: 2de reeks voorzien van cup-spiegels,….

De 964-kenners zullen dit rijtje met eigenschappen ongetwijfeld nog verder kunnen aanvullen. Ben zelf geen 964-kenner (wel liefhebber)

Welkom Nico,
                964 was mijn eerste Porsche.
                Dus altijd nog een beetje verliefd gebleven.
                Heel veel plezier en vooral veilige km’s

Welkom .. mooie wagen .. wil best wel eens wat grotere foto’s zien !

welkom
                    op dit mooie forum
                    veel plezier met je Porsche
                    :drink:

Welgekomen met die mooie 964, Nico :up:

Welkom Nico, ziet er scherp uit!

Ik zag hier al vaker MK I en MK II voorbij komen als het over de 996 ging dacht ik. MK ken ik als type nummer van super verwerp hengels, maar wat betekent MK eigenlijk qua type Elfjes. En had je die typering dan ook voor de 964?

Wim

Welkom op het forum Nico.

Welkom Nico mooie *porsche heb je daar :up:

XXX

Welkom Nico, ziet er een héél nette uit.
                              D’r zitten hier een hoop liefhebbers van dus mééééér foto’s :happy:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.