Hallo, den Dries hier op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo, den Dries hier op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hoi

Ik ga mijzelf even voorstellen.
    Ik ben Dries uit West vlaanderen en in hart en nieren een USA muscle car liefhebber.
    Reeds in bezit geweest van enkele goede autotjes , waaronder een srt10 enz…
    Nu rijd ik met een uniek exemplaar in Belgie waarvan er denk ik toch geen 2 rijden.
    Ford flex ( gezinswagen ).
    Maar goed , ik ben hier eigenlijk op vraag van mijn schoonbroer.
    Hij is een liefhebber van Porsches.
    Maar aangezien hij niet zo goed is in computer en forums maken doe ik dit om hem te helpen.
    Wanneer dit topic is opgestart en wat info geeft zal ik hem inleiden in dit internet gebeuren.
    Hopelijk kunnen jullie hiermee leven , ik doe dit enkel om iemand te helpen naar de perfecte wagen.
    Groetjes

Dries

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • S2

Welkom hier!

Hallo iedereen

Bedankt voor jullie verwelkomingen 🙂

Khoor graag verder naar jullie goede ervaringen bij bepaalde dealers.

Groetjes

Ga eens langs bij Johan Dekens. Vertrouwd kopen en met garantie. Succes met de zoektocht. Beter iets teveel betalen voor een goeie dan leeglopen op een verkeerd koopje.

hoi welkom op dit forum
            veel sucses naar een mooie 3.2
            heerlijke auto is het
            :drink: :driver:

Welgekomen hier op dit forum :up:

Dries en Steven, welkom hier, mooie voorstelling van beiden en succes met de zoektocht :happydance:

Welkom Dries&steven op het forum veel succes met de zoektocht naar een 3.2 :drink:

Wim

Dries en Steven, welkom op het forum, en succes naar de perfecte 3.2 voor jou Steven.

Dries mooie wagens hebt je , vooral de SRT10.
                    Maar helaas gaat mijn voorkeur uit naar Europees snel materiaal. 😉

Hoi

Ik ben namelijk Steven Owen een gelukkig getrouwde man en papa van 2 lieve dochters en wonende te Roeselare.
                      Mijn grote wens is in bezit te zijn van een Porsche.
                      Maar zoals Dries hierboven schrijft ben ik niet goed in het internet.
                      Hiervoor vroeg ik hem mij hier in te schrijven en verder te helpen met mijn zoektocht.

STEVEN

Het is zeer eenvoudig en wenselijk dat je schoonbroer zichzelf eerst voorstelt.
                        Hij krijgt dan alle medewerking van de forumleden.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.