- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 september 2010 om 21:51
Hallo ben hier nieuw, nu even de tijd genomen om wat foto’s te tonen en mezelf voor te stellen. Word binnenkort 40 en ben altijd al autogek geweest maar nooit echt veel geld aan besteed, tot ik dit jaar eindelijk eens een volledig nieuwe scirocco kocht, geweldige wagen trouwens. Maar eens die droom gerealiseerd moest ik denken wat kan ik hierna nog bereiken… ? Toen ik nog een kind was (in de jaren ’70) heeft mijn moeder eens een 911 voor een week gehad, wagen was toen in erbarmelijke staat en die heeft ze meteen weer weggedaan. Maar die herinnering aan dat geweld(ad)ige geluid op de achterbank blijft gewoon in je hersenen gegrift. Bedoeling is dus om binnen X aantal tijd een nieuwe droom te verwezelijken, een échte porsche en volledig afbetaald 😆
Op mijn eerste gevoel denk ik aan een 996 die binnen mijn bereik moet liggen, maar zit nog met de jaarlijkse kosten en onderhoud in mijn maag. En mijn ervaring met oldtimers is dat daar toch ook altijd wel iets aan vervangen moet worden, dus ik zie nog wel wat het wordt. Ik heb laatst de berichten hier wat gevolgd en ik denk toch dat ik hier wat hulp ga krijgen met al mijn vragen.
Mijn wagenpark momenteel : nieuwe scirocco 1.4 TSI 160 pk, een beetje gepimpte golf 4 TDI, mercedes 230TE van ’81, Honda Goldwing van ’82
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.