hallo en help :S

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 hallo en help :S

• Maker
    Discussie
  • hej beste mensen ik ben boris en ik heb een 996 Carrera 3.4 😀 en woon in begijnendijk
    heb het forum af en toe gevolgd zowel vroeger als nu

nu het minder aangename nieuws toch in mijn ogen namelijk mijn uitlaatjes zijn op de veelvoorkomende plaatsen gescheurd wat wel vaker gebeurt heb ik nog al gehoord bij mijn model nu weet er iemand een alternatief of oplossing voor mijn probleem want moest eigenlijk al naar de keuring geweest zijn 🙁 fotos volgen nog van de *porsche

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • bedankt manne ik heb naar gert gebeld en hij houdt een setje dempers voor mij apart en normaal gezien mag ik volgende week langsgaan om het er onder te laten steken 🙂 dus die diepere grom komt er me happy 😀 nu moet ik derna nog eens werk maken van mn carroserie want heb een paar maand geleden een ongelukje gehad met de *porsche en dit moet natuurlijk trug gemaakt worden ik zal volgende week ook fototjes maken wanneer de uitlaat er onder wordt gestoken altijd leuk in ieder geval bedankt voor jullie snelle raad en hulp :respect2:

S2

Welkom!

De uitlaat bij Carnewal is op inruilbasis, dus je moet een set originele dempers in de plaats geven.

Nu weet ik niet of Gert (Carnewal) ook gescheurde dempers aanvaard, anders komt de prijs wel iets hoger te liggen.

Bij FG Porsche kan je zeker gebruikte originele dempers vinden of bij Vynckier in Roeselare ligt er ook een schap vol.

Kan eigenlijk niet veel kosten denk ik zo.

XXX

Welkom Boris, al veel positief gehoord over Carnewal.
          Zeker wat dat horen betreft :driver:

zal morgen eens bellen dan weet ik dadelijk meer 🙂

Dat ga je aan Gert (Carnewal) zelf moeten vragen 😉
              Persoonlijk ken ik niemand die daar niet tevreden is…

al hartelijk bedankt voor de tip mushroom lijkt me tamelijk goedkoop voor een setje of is dit per demper en zijn deze conform met de nodige attesten voor de keuring in belgie ?

Welkom!!
                  Voor je uitlaat kan je steeds terecht bij Carnewal, klik op de banner hier onderaan de pagina… :salut:

de huidige Porsche en zijn voorgangertje ik heb maar een paar fototjes zal er daarna eens wat meer maken

Attachments:
                    • foto.jpg
                    • 8726_130187293177_759803177_2599847_6564567_n.jpg
                    • 8726_130187293177_759803177_2599847_6564567_n_2014-03-24.jpg
                    • 8726_130187298177_759803177_2599848_2509_n.jpg
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.