Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 235)
    • mooi verhaal om te lezen, de forummers hier zijn bijna normale mensen zou je denken 😀
      zie jullie deze zomer wel op een meeting.

:applaus: prachtig mannen en dikke proficiat voor jullie inzet :respect2: :respect2: :respect2:

Het was super leuk om iemand zo gelukkig te zien !
          Het was voor iedereen een geslaagde avond .

PDS

Superleuk gisteren !!

Spijtig dat de zwarte pijl met het snelheidsrecord weg was :respect2:

Ik had wel de langste drift met Amber erbij. :relaxman: ( :loser: )

Jacob zijn gezicht sprak idd boekdelen

[quote=”Amber” post=168799] trouwen[/quote]
              Yeeha! Let’s have a party.