Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 235)
    • mooi verhaal om te lezen, de forummers hier zijn bijna normale mensen zou je denken 😀
      zie jullie deze zomer wel op een meeting.

:applaus: prachtig mannen en dikke proficiat voor jullie inzet :respect2: :respect2: :respect2:

Het was super leuk om iemand zo gelukkig te zien !
          Het was voor iedereen een geslaagde avond .

PDS

Superleuk gisteren !!

Spijtig dat de zwarte pijl met het snelheidsrecord weg was :respect2:

Ik had wel de langste drift met Amber erbij. :relaxman: ( :loser: )

Jacob zijn gezicht sprak idd boekdelen

[quote=”Amber” post=168799] trouwen[/quote]
              Yeeha! Let’s have a party.
              Ceremoniewagens heb je al… :up:

Amber.
                Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben.
                Hopelijk zien we je nog eens terug op een bijeenkomst MET een mooie Porsche.
                Ook zonder P ben je welkom hoor op t forum.
                Samen veel geluk

XXX

Hey Amber, het plezier was volledig het onze, alleen al de reactie van Jacob en de glimlach na de ritjes maakt het voor ons de moeite waard.
                  Zoals je hier in de reacties leest hebben we ons ook goed vermaakt die avond en nog eens lekker gaan eten nadien ook.
                  Leuk uitstapje :happydance: :happydance:

Knap werk mannen! :up:

Ik weet echt niet goed wat zeggen maar vooral ZO HARD BEDANKT!!!!
                      Jacob zei: je weet nu toch achter dat cadeau dat ik met u moet trouwen hé. Haha, daarvoor is het nog wat te vroeg maar
                      hij was duidelijk omver geblazen. Na jullie bezoek kon hij ook niet zwijgen over mijn verrassingen tegen zijn vrienden, die stikjaloers waren, nu ja wat wil jen 😀 Jullie waren stuk voor stuk supervriendelijk en aangename mensen,
                      ik apprecieer enorm dat jullie dit hebben willen doen voor mij en Jacob en daarbij ook nog eens een leuke woensdagavond
                      hebben beleefd! Ikzelf heb er ook weer mooie ervaringen en herinneringen bij!!!!!!
                      TOPMENSEN :first:

Goed gedaan mannen en vrouwen!
                        Ik zat zelf met een verjarende dochter en ben er door wat laat opgedaagd verrassingsbezoek niet geraakt.
                        Jacob kan alvast beginnen sparen. 😀

J

wauw mannen, het zag eruit als een plezante gebeurtenis!!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn!

respect voor al de deelnemers!!

Leuke opkomst voor de jarige gisteren . De jarige zijn gezicht sprak boekdelen ! We hebben iemand gelukkig gemaakt . Het was heel leuk om er bij te zijn en het was gezellig met de leuke zotte forumbende een geslaagde avond mannen . En mijn gast die er bij was vond het ook geweldig om een keer zelf in een Porsche gereden te hebben

Hahaha, die Jacob, hij heeft d’n 911 face al te pakken, zit gebakken in die grijze, mooi plaatje hahaha …

Leuk mannen !! :drink:

Schitterend toch hoe we met dit initiatief Jacob en Amber een geslaagde verrassing en verjaardag bezorgd hebben, die gast had een smile tot achter zijn oren die er de eerste dagen niet meer zal af te krijgen zijn ! …
                                Ook leuke gelegenheid om een aantal forummers terug te zien bij een glas en een hapje. Kortom : geslaagde avond voor iedereen !!!
                                image_2014-05-15.jpg

image_2014-05-15-2.jpg

image_2014-05-15-3.jpg

weeral een goede daad verricht.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.