Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 235)
    • Hoi allemaal, normaal kan ik ook afkomen op14/05.
      Aan de watersportbaan verzamelen is misschien geen slecht idee.

J

[quote=”Peter_Targa_84″ post=167234]G-man +1
        Met de Dansk sportuitlaat is dat geen probleem :happydance:[/quote]

SSI + M&K…

Gent centrum is écht moeilijk. Ik heb me zowat suf gepiekerd, maar vind daar geen goeie locatie.
          Aan de watersportbaan zou wel goed lukken. Heel makkelijk te bereiken en aan de ‘Koninklijke Roeivereniging’ is een terras en een heel grote parking. Voor de hongerigen heb je daar meteen ook de beste frituur van West-Europa 😆

In dat park gebeuren rare dingen naar verluid :happydance:
            dat wordt een dubbele rit :respekt:

[quote=”snoer 964″ post=167267]Aan het Smak Citadelpark 0, 9000 Gent zouden we kunnen samen komen en dat is maar 1 km van het St Pieters plein ,daar is meestal plaats . Met hoeveel wagens zijn we uiteindelijk ?
              Ik zal alvast mijn tel nr in PB doorsturen naar Amber .
              Als er mensen betere plaatsen weten ,laat maar komen hoor ?[/quote]

voorlopig met 6 wagen denk ik! En daar is ook goed voor mij, jullie beslissen!

Citadelpark in Gent???
                Pas maar op! Zo ne schonen blonde jongen, alleen met zijn Porschkeuh…. 😈 :sarcastisch

Aan het Smak Citadelpark 0, 9000 Gent zouden we kunnen samen komen en dat is maar 1 km van het St Pieters plein ,daar is meestal plaats . Met hoeveel wagens zijn we uiteindelijk ?
                  Ik zal alvast mijn tel nr in PB doorsturen naar Amber .
                  Als er mensen betere plaatsen weten ,laat maar komen hoor ?

[quote=”Peter_Targa_84″ post=167248]Ik kreeg net nog een berichtje binnen van een ‘Gent kenner’ die opmerkte dat daar niet altijd veel plek is. Rekening houdend met de rijhoogte van sommigen, kunnen we anders op een pleintje verzamelen en dan na een seinjte komen aanrijden.
                    Ik gooi het even op ‘t forum omdat ikzelf Gent niet echt ken en de ‘locals’ beter beslissen waar best te verzamelen.
                    Voila, en nu hebben we nog even om definitief af te spreken hé :happydance:[/quote]

Is inderdaad geen slecht idee ,maar welk pleintje ? dat bovenaan St Pietersplein is afgesloten van 5 tot 7 mei volgens mijn zoon .Ik zal dit nog eens opzoeken als er al iets over te vinden is ! En binst nog eens denken waar we zouden kunnen afspreken om samen te komen .Ideeén Welkom ?

XXX

Ik kreeg net nog een berichtje binnen van een ‘Gent kenner’ die opmerkte dat daar niet altijd veel plek is. Rekening houdend met de rijhoogte van sommigen, kunnen we anders op een pleintje verzamelen en dan na een seinjte komen aanrijden.
                      Ik gooi het even op ‘t forum omdat ikzelf Gent niet echt ken en de ‘locals’ beter beslissen waar best te verzamelen.
                      Voila, en nu hebben we nog even om definitief af te spreken hé :happydance:

XXX

G-man +1
                        Met de Dansk sportuitlaat is dat geen probleem :happydance:

J

[quote=”Peter_Targa_84″ post=167172], altijd leuk om de motor in een parking te horen… 😈
                          :[/quote]

Die van mij doet soms alarmen afgaan… Zalig!

:mrgreen: :mrgreen:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=167172], altijd leuk om de motor in een parking te horen… 😈
                            :[/quote]

Klopt :music: *porsche :music: *luv

Maar ik hoorde ook schurende bumpers toen ik een keertje uit een ondergrondse parking moest rijden, dat is dan meer minder, ik blijf eruit sinds toen 😀

Op welke verdieping mogen jullie zelf kiezen! Mijn papa is jammergenoeg geen agent hier in Gent 🙁
                              Ik zal morgen eens informeren bij agenten hier in Gent of ik daarvoor toestemming zou krijgen om een kwartiertje
                              wat foto’s te mogen trekken. let’s hope!

XXX

Lijkt me niet slecht. Misschien verzamelen op de laagste verdieping, altijd leuk om de motor in een parking te horen… 😈
                                Denk dat uw pa wel kan bevestigen of niet dat we een 15 minuutjes op het plein bleven staan voor een foto of zo :engeltje:
                                Ik noteer in ieder geval 18:45 zeker in de parking aanwezig :up:

Anders doen we het zo:
                                  iedereen zeker tegen 19.00 in de ondergrondse garage (misschien zelf op afgesproken verdieping verzamelen)
                                  (een ticket van 1u = 0.80 euro betalen en dan betaal ik dat terug) en rond 19.15 stuur ik naar iemand een berichtje dat we klaarstaan op het Sint Pietersplein en komen jullie in colonne eruit *porsche *porsche *porsche *porsche *porsche *porsche :happydance:
                                  En na de ritjes betaal ik jullie ticket voor de rest van de avond dus 3u of 4u en langer, ‘t valt te zien van hoelang jullie willen :drink:
                                  En dan betaal ik jullie nog een drankje? Lijkt dit oke voor jullie? Ben wel nog aan het denken hoe we het dan kunnen oplossen eens jullie uit de garage zijn en de parade gedaan is… Misschien heeeeeeeel even op het plein met z’n allen stilstaan?

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.