Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 235)
  • XXX

Dat denk ik ook, dat wordt 2x parking betalen.
      Wel cool hé allen achter elkaar eruit rijden :up:

0

hey Amber,

zet je pa bij de auto’s, hij is toch politieagent :happydance:
        ik denk dat je een ticket niet opnieuw kan gebruiken, om buiten te rijden moet je daar toch eerst ook betalen, mss is gaan navragen als daar iemand van de parking aanwezig is om te informeren, zou idd wel de max zijn moest je vriend ze zien buitenkomen…
        veel plezier

0

Ik heb een vraagje, als ik jullie zo’n ticket voor de ondergrondse parking betaal van het Sint Pietersplein,
          kunnen jullie dat dan hergebruiken? Ik bedoel, ik heb misschien het idee om dus op het plein te wachten met Jacob en
          dan een seintje geven aan jullie zodat jullie allemaal uit de parking komen. Maar dan zouden jullie terug moeten binnen raken achter
          de ritjes …

http://www.mobiliteitgent.be/met-de-auto/ondergrondse-parkings/tarieven

0

[quote=”911cabriog50″ post=166939]
            idd, iedereen, ook diegenen die het niet goed voorhebben moet onze passie, lezen hier mee[/quote]

Ik snap die bezorgdheid en wil daar zeker iets voor doen, maar ‘k vraag mij af hoe? Zou ik de politie kunnen verwittigen op voorhand zodat die snel ter plaatse zijn moest er iets voorvallen?
            Ik had gewoon op dit forum de meeste kans iets te kunnen bereiken en dit is me gelukt, ik respecteer iedere mening dus snap het volledig als mensen hier niet willen aan deelnemen.

0

en euuuuuuuuuuh… foto’s van al die beauty’s bij elkaar!! :happydance:

0

:up: :drink: :happydance:

0

@Snoer,

ik versta jouw standpunt en de vraag van Amber natuurlijk, ik zou het mss in haar plaats ook geprobeerd hebben want wie wil dit niet meemaken… have fun en hou het veilig :happydance:

0

Raychem: +1, voor je het weet post iedereen die is in een leuke wagen wil meerijden hier een berichtje en nadien hoor je er niks meer van… dit is mijn inziens niet het doel van het forum :think:
                    shoot me if you think i’m wrong :salut:

@911cabriog50
                    Juist maar wat is daar mis mee als we iemand gelukkig maken daarmee . En niet alleen de vragende partij ,maar plots willen er verschillende forum leden daar meteen een leuke avond (gelegenheid )van maken ! Daar dient mijn inzien het forum toch ook wel voor. En dat die man of vrouw later niet meer op het forum komt dat is toch niet van belang . Ik denk dat Amber en haar vriend nog lang mooie herinneringen zullen hebben aan die avond . En daar gaat het in dit geval toch om en is er niets mis aan.
                    Dit was mijn bescheiden mening daarover zonder aanstoot te willen geven natuurlijk.

PS het voorstel cafe Bristol is niet definitief want als je een cafe zoekt van waar uit het cafe je alle wagens ziet staan , zal dit niet gemakkelijk zijn in het centrum van Gent .Ten slotte moet Amber daar haar keuze in maken .Cafes met een ruime parking voor de deur zijn er niet zo veel in Gent bij mijn weten . Ik wacht op een beter voorstel van Amber of een Forum lid die iets beter weet !
                    Groetjes Snoer

0

@g-man +1
                      idd, iedereen, ook diegenen die het niet goed voorhebben moet onze passie, lezen hier mee, vergeet niet dat enkele maanden terug iemand van het forum z’n auto uit z’n garage is gehaald terwijl hij 70 meter verder bij buren iets was gaan drinken, een geluk dat hij een track and trace systeem had en enkele uren later in Luik z’n wagen terugzag, ik zou het alvast niet willen meemaken dat ik ergens rustig zit te eten en buitenkom en zie dat men *porsche er niet meer staat… al heb ik een full omnium en alle snufjes laten installeren om dat uitschot zelf te vatten, ik ga alvast niet op de arm der wet wachten om hem terug te halen…ben altijd al een fan van de Clint geweest, meer moet ik niet vertellen zeker :relaxman:

@Raychem
                      : +1, voor je het weet post iedereen die is in een leuke wagen wil meerijden hier een berichtje en nadien hoor je er niks meer van… dit is mijn inziens niet het doel van het forum :think:
                      shoot me if you think i’m wrong :salut:

0
                      J

Ik begrijp Raychem zijn bedenkingen wel hoor, je weet tegenwoordig maar nooit, maar een copietje van een paspoort is snel doorgemaild en dan weet iedereen dat Amber goede bedoelingen heeft. Of een persoonlijke ontmoeting vooraf…
                        (Denk er ook aan dat zelfs met de goede bedoelingen van Amber, er ook andere mensen kunnen meelezen die nu weten welke auto’s waar zullen zijn en op welk tijdstip…
                        Pas daar wel even mee op he, mannen…)
                        Be safe!
                        Effe checken of alles in orde is, lijkt me gewoon logisch.

Ik woon niet in de buurt anders had ik ook wel afgekomen.

0
                        J

Double post, sorry

0

:up: :drink: :up:

0

Oke mannen,
                              voorlopig is de afspraak 19u Sint Pieters Plein (straten naast De Bistrol).
                              Ik zal nog eens verder zoeken of er ergens nog een beter gelegenheid is om te kunnen verzamelen!

DAAAAAAAANK JULLIE WEEEEEEEEEL!!! :engeltje:

0

[quote=”Peter_Targa_84″ post=166914]Ah, dan moet ik mijn ‘bokes’ niet meebrengen 😀
                                Wij weten precies al waar we gaan eten, maar Amber nog niet :loser: 😀 😀 :D[/quote]

Haha seg! Dat komt wel in orde 😉

0

Welcome to the club :up: :happydance:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.