Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 235)
    • [quote=”raychem” post=166891]Ik vraag mij hier eigenlijk wel wat vragen bij hoor?

Dus iedereen die zich hier aanmeld op het Forum kan zomaar enkele porsches bestellen voor gelijk welke gelegenheid?
      Waar zit dan eigenlijk nog de exclusiviteit van onze wagens?

De droomrit van enkele maanden geleden in Oostende voor onze helaas overleden vriend, die had tenminste een doel!

Sorry voor mijn uitlating maar dit is mijn persoonlijke visie hierop …..[/quote]

Sorry, ik had hier geen bedoeling om de exclusiviteit van jullie wagens te doen dalen of zo,
      ik wou gewoon eens polsen hier of mijn verrassing zou lukken om te realiseren. En nu die is gelukt ben ik heel blij
      omdat ik weet dat mijn vriend zo enorm blij zal zijn al die mooie auto’s samen te zien en dan nog eens het geluk te hebben
      er mogen in te zitten en een ritje mee te maken. Ik versta volledig als mensen dit niet willen doen, maar diegenen die hebben
      toegestemd zien er meteen een gelegenheid in om zelf nog eens plezier te maken met mensen van dit forum en dit is toch tof?

S2

[quote=”snoer 964″ post=166904]Ja dat wordt een leuke avond maar inderdaad op de kouter mag je niet parkeren ,ofwel spreken we af op St Pieters Plein (cafe Bristol ) je mag daar ook niet op parkeren maar de straten naast den Bristol is er altijd plaats .[/quote]

Thanks voor de aandacht en de bevestiging Snoer, was al een beetje bang dat mijn post in het tumult onopgemerkt ging blijven en zo Ambers verrassing toch nog in het water ging vallen.

Dus, attention everyone, Kouter is a no-go! ( En daarrond kan je nergens met een grotere groep wagens afspreken)

XXX

Ah, dan moet ik mijn ‘bokes’ niet meebrengen 😀
          Wij weten precies al waar we gaan eten, maar Amber nog niet :loser: 😀 😀 😀

we gaan het daar eens gezellig maken :applaus: :relaxman: :driver: :drink: :popcorn: :up:

Ja dit was ik nog vergeten vermelden ,Je kan er ook nog een lekkere steak eten en nog verschillende snacks aan zeer schappelijke prijzen .Is misschien iets voor de *porsche mannen om daar samen iets te eten of voor Amber en haar vriend !Dan kunnen we samen een feestje bouwen .Ja Zwarte pijl in actie + Funny dat komt in orde daar :drink: 🙄 :happydance:

ik zal er ook zijn met
                003.jpg

DSCF1937.jpg

Ja dat wordt een leuke avond maar inderdaad op de kouter mag je niet parkeren ,ofwel spreken we af op St Pieters Plein (cafe Bristol ) je mag daar ook niet op parkeren maar de straten naast den Bristol is er altijd plaats .Ik ken persoonlijk de cafe bazen zeer goed Tom en Pascal en we zouden daar al eens kunnen kennis maken met Amber en haar vriend om nadien de jarige te verrassen met een ritje of verschillende ritjes in verschillende *porsche .
                  Dit is uiteraard ook maar een voorstel he mannen . Als er andere plaatsen of suggesties zijn mag je het natuurlijk altijd laten weten !Amber aan jou ook om je mening te geven natuurlijk het was tenslotte jouw idee !
                  groetjes Snoer

XXX

T’ja Krokodil telt voor 2 hé 😀
                    Mijn gedacht was ook, de ideale kans om elkaar nog eens even te zien.
                    Dat van Hans was een gans ander verhaal, dat heeft me geraakt en daar denk ik soms nog aan op dat dak van de parking.
                    Maar mensen zijn gelukkig mensen en allen met andere meningen.

Succes met de planning Amber :relaxman:

PT

Ik stel mij hier dan ook de vraag wat Amber haar topic met exclusiviteit te maken heeft Raychem ?? 😕

keepcalm.png

Sommige mensen delen graag hun geluk raychem. 😉
                        En het is toch een perfect excuus om nog eens een pint te kunnen pakken met de forumvrienden. :drink:
                        Trouwens, niemand is verplicht, toch? :sarcastisch

Veel succes Amber met je dagje, je vriend zal aangenaam verrast zijn! :up:

Ik vraag mij hier eigenlijk wel wat vragen bij hoor?

Dus iedereen die zich hier aanmeld op het Forum kan zomaar enkele porsches bestellen voor gelijk welke gelegenheid?
                          Waar zit dan eigenlijk nog de exclusiviteit van onze wagens?

De droomrit van enkele maanden geleden in Oostende voor onze helaas overleden vriend, die had tenminste een doel!

Sorry voor mijn uitlating maar dit is mijn persoonlijke visie hierop …..

S2

Maar, één bedenking, mag er volgens de kenners wel geparkeerd worden op de kouter? Ik vrees van niet. (ben er vrij zeker van 😉 )

Behalve op marktdagen is die volgens mij verkeersvrij.

Je kan natuurlijk altijd ondergronds afspreken, bvb. op -2 kan je zeker samen staan en is de verrassing nog zo groot 🙂
                            (Kost je natuurlijk wel een parkeerticket)

Voor de GPS-ers, best de parking-route volgen. Parking Kouter staat voldoende aangeduid. GPS kan je wel eens door winkelstraten sturen 😉

[quote=”Peter_Targa_84″ post=166881]Woensdag 14 mei – 19:00u Centrum Gent – De Kouter

Snoer
                              AnthonyS
                              Krokodille
                              Funny
                              Peter_Targa_84
                              Krokodile

Hmm, met 6, ‘t is een begin :applaus:[/quote]

Krokodille en Krokodile?

XXX

Woensdag 14 mei – 19:00u Centrum Gent – De Kouter

Snoer
                                AnthonyS
                                Krokodille
                                Funny
                                Peter_Targa_84
                                Krokodile

Hmm, met 6, ‘t is een begin :applaus:

De Kouter moet normaal in de GPS staan!
                                  Ja, is goed 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.