Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 235)
  • XXX

Begint al op iets te trekken hé, 19u aan De Kouter, staat dat in de GPS?
      Kom van Antwerpen hé mannen…
      Leuk als wij er al zijn en Amber ietsjes later met ‘het slachtoffer’ toekomt :coolness:
      Kunnen wij rustig :drink: op haar kosten 😀

:up: :up: :up:

14/05 moet ook voor ons lukken. Cayman R ne kleine witte met veel lawijt.
          057.jpg

[quote=”Mikker” post=166872]Wel cool eigenlijk…
            Stel je voor, je gaat op die leeftijd met je vriendin iets drinken, er komen daar een paar Porsches toe en ineens zegt ze, kom we gaan een ritje doen. :hail:[/quote]

Jaaaaa he! Hij zal zijn ogen niet geloven 😯

Wel cool eigenlijk…
              Stel je voor, je gaat op die leeftijd met je vriendin iets drinken, er komen daar een paar Porsches toe en ineens zegt ze, kom we gaan een ritje doen. :hail:

[quote=”AnthonyS” post=166866]Wat dachten jullie van woensdag 14 mei om 19:00 aan de kouter.
                Zou haalbaar moeten zijn voor de werkenden onder ons en toch niet te laat om iets aan de avond te hebben 😉

Kunnen we daar eventueel op het plein zelf efkes parkeren tot iedereen er is en dan een gezamelijk toerke doen?[/quote]

Ideaal :happydance:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=166864]Zoek maar op amber.
                  Ik denk dat het volgende types zijn (van oud naar nieuw)
                  911 G – 964 – 993 – 991/50… :applaus:[/quote]

:hail:

Wat dachten jullie van woensdag 14 mei om 19:00 aan de kouter.
                    Zou haalbaar moeten zijn voor de werkenden onder ons en toch niet te laat om iets aan de avond te hebben 😉

Kunnen we daar eventueel op het plein zelf efkes parkeren tot iedereen er is en dan een gezamelijk toerke doen?

XXX

Zoek maar op amber.
                      Ik denk dat het volgende types zijn (van oud naar nieuw)
                      911 G – 964 – 993 – 991/50… :applaus:

Dan zijn we al met 4! Joepie :relaxman:
                        Rond hoelaat, zodat het voor iedereen past?

Woensdag 14 mei ergens in Gent dat moet zeker lukken . :drink:

Snoerke en ikzelf kunnen ‘s avonds langskomen een kort ritje met enkele P’kes en erna iets drinken zou idd leuk kunnen worden.

XXX

Voila, we starten, uur speelt geen rol ik heb verlof 14/05 :happydance:
                              1. Peter Targa 1984
                              2. …

[quote=”Yfkes” post=166849]… als je pa er die dag dan eens voor zorgt dat er geen enkele flitspaal werkt en er ook geen anonieme staat opgesteld, kan het zelfs een hééééél leuk ritje worden :driver: :happydance:[/quote]

Hahahaha 😆 , daar kan hij jammergenoeg niet veel aan veranderen

Het zou super zijn moesten jullie inderdaad met een paar kunnen afkomen naar Gent en zo ook eens kunnen bijpraten :drink: !
                                  Moest dit lukken zou ik anders gewoon mijn plan kunnen aanpassen naar iets leukers zelf: in de verschillende *porsche en een kort ritje maken in Gent zelf en dan uiteindelijk ergens belanden waar mijn vriend en ik iets zouden kunnen eten?

Wie van deze :driver: zou dit zien zitten? Het liefst zou ik dit doen op zijn verjaardag zelf 14/05…
                                  Hoelaat en waar zou ik me zeker aanpassen aan wat jullie voorstellen. En de drankjes zijn inderdaad al van mij, natuurlijk!!!

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.