Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 235)
    • … als je pa er die dag dan eens voor zorgt dat er geen enkele flitspaal werkt en er ook geen anonieme staat opgesteld, kan het zelfs een hééééél leuk ritje worden :driver: :happydance:

XXX

Als we eens met enkele *porsche afkomen, je betaalt ons een drink, wij zien elkaar nog eens en keuvelen wat bij…
        Als de voorgesteld datum lukt dan wil deze oude Targa wel langs komen.
        [URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/Jonas%20Pics/1074973_603626526335221_180266958_o_zpsd3bdf9df.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Jonas%20Pics/1074973_603626526335221_180266958_o_zpsd3bdf9df.jpg[/IMG][/URL]

:relaxman: :relaxman: :relaxman:

[quote=”911cabriog50″ post=166836]vragen van een vriend van hem :think:
          ritje van gent naar kortrijk… en hopla, ze zijn de grens over met je *porsche , met of zonder rijbewijs :coolness: klinkt mss paranoia maar met al wat je de laatste tijd hoort en ziet kan je niet voorzichtig genoeg zijn…
          iedereen kent wel iemand met een *porsche vandaar mijn bedenking dat ik het vreemd vind dat het via deze weg gaat …[/quote]

Klinkt inderdaad wat paranoia. Ik wil gerust bewijzen dat zowel hij als ik geen rijbewijs hebben en ik alleen maar goede bedoelingen heb?
          Er bestaan nog eerlijke mensen in de wereld ook hoor. Mijn papa is zelf politieagent 😉

[quote=”cabrio wim” post=166829][quote=”Amber” post=166687] Ik had de dag toen ik dit bericht plaatste paar keer de pagina
            gerefreshed maar het kwam er precies niet op, gelukkig kijk ik nog eens!!!
            [/quote]

Als je de forumregels gelezen had, zou je zien dat de eerste berichten goed gekeurd moeten worden door de mods. 😉

Dus kan dat iets langer duren voor je de post ziet.[/quote]

De eerste keer toen ik iets postte had ik het blauwe balkje vanboven niet gezien!

[quote=”Amber” post=166791][quote=”AnthonyS” post=166394]Als m’n wagen klaar geraakt wil ook wel best eens een ritje doen…
              Amber, laat je eens weten wanneer dat zou moeten zijn.
              Ook bij mij is het geen recent model 964 van 92 maar samen met snoerke een leuk duo 😆

[/quote

Mooie auto’s *luv en dat zou inderdaad super zijn :up: !!!
              Zijn het turbo’s of gewone? (ik moest dit vragen van een vriend van hem)[/quote]

Anthony zijn *porsche wel de rest niet !

vragen van een vriend van hem :think:
                ritje van gent naar kortrijk… en hopla, ze zijn de grens over met je *porsche , met of zonder rijbewijs :coolness: klinkt mss paranoia maar met al wat je de laatste tijd hoort en ziet kan je niet voorzichtig genoeg zijn…
                iedereen kent wel iemand met een *porsche vandaar mijn bedenking dat ik het vreemd vind dat het via deze weg gaat …

S2

[quote=”Amber” post=166687]Ik had de dag toen ik dit bericht plaatste paar keer de pagina
                  [/quote]

Gelukkig dat “iemand” op autoforum je erop wees dat je best eens hier kwam kijken 🙂

En, neen Amber, het zijn geen Turbo’s 🙂

Wim

[quote=”Amber” post=166687] Ik had de dag toen ik dit bericht plaatste paar keer de pagina
                    [/quote]

Als je de forumregels gelezen had, zou je zien dat de eerste berichten goed gekeurd moeten worden door de mods. 😉

Dus kan dat iets langer duren voor je de post ziet.

[quote=”AnthonyS” post=166394]Als m’n wagen klaar geraakt wil ook wel best eens een ritje doen…
                      Ook bij mij is het geen recent model 964 van 92 maar samen met snoerke een leuk duo 😆

[/quote]

Mooie auto’s *luv en dat zou inderdaad super zijn :up: !!!
                      Zijn het turbo’s of gewone? (ik moest dit vragen van een vriend van hem)

Wooooow nooit gedacht zoveel reactie te krijgen hier! Ik had de dag toen ik dit bericht plaatste paar keer de pagina
                        Bedankt al mannen om te reageren, ik kijk vlug eens alles na en zal antwoorden. Twas even druk 😀

J

[quote=”patrickvb” post=166455]Ondertussen geeft Amber niet thuis:
                          Registratiedatum: 21 apr 2014
                          Laatste bezoek: 21 apr 2014
                          :roll:[/quote]

Misschien moet iemand een pb sturen of een emailtje.

@Peter-Targa-84

Hahahahahahahaha, zit er een 90 lt tank in? Ik rij op 95, dat scheelt!

Nou ja, niet voor ritjes van 20 km dus, ennuh we beginnen dan met een volle tank, en vervolgens weer afvullen dan om de schade te beperken … is voorlopig niet meer dan een fata morgana van me hoor om meer km’s te maken…ik heb namelijk helemaal geen tijd… :salut:

En je moet wat als P’ist in crisistijd … heb van de week weer 1.500 euro aan een dubbele operatie voor de hond afgetikt … vroeger kon alles … tegenwoordig moeten we prioriteiten stellen… dat wordt dus geen polieren in 2014…misschien dat de hond er extra van gaat glimmen … :mrgreen:

Ondertussen geeft Amber niet thuis:
                              Registratiedatum: 21 apr 2014
                              Laatste bezoek: 21 apr 2014
                              🙄

En we kunnen nadien nog iets gaan drinken hè Anthony :drink: (het nuttige aan het aangename paren )En met Patrick en Rocco er bij zal het zeker in orde zijn ! :happydance:

Als m’n wagen klaar geraakt wil ook wel best eens een ritje doen…

image_2014-04-23.jpg

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.