Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 235)
    • Nee, de Sammy heeft al een complete truck waar de 2 wagens in passen.
      :driver:

Hoe kan je alleen met 2 wagens komen Zwarte Pijl ? 😯 964 meebrengen aan een trekkabel ? 😀 😛

😯 :wtf: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: [quote=”de zwarte pijl” post=168657]ik zal alleen zijn, maar kom met twee wagens :coolness: :think:[/quote]

Moet ik je helpen Sammy?
            Jij hebt 2 wagens en 1 chauffeur
            Ik heb een chauffeur maar geen wagen…
            Een ritje in een 964 zou wel eens leuk zijn 😉
            Graptje

ik zal alleen zijn, maar kom met twee wagens :coolness: :think:

[quote=”AnthonyS” post=168652]Sorry Amber,
                Wagentje is niet klaargeraakt maar ik kom wel mee feesten :drink:
                Zullen er een leuke avond van maken :lol:[/quote]

Haha, dat hoor ik graag

We zullen de Cayman R missen 🙁

Sorry Amber,
                    Wagentje is niet klaargeraakt maar ik kom wel mee feesten :drink:
                    Zullen er een leuke avond van maken 😆

[quote=”KROKODILE” post=168645]Zal er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn. Andere verplichtingen.[/quote]

:what: :what: 😥

Zal er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn. Andere verplichtingen.

Ach…dat zal zo geen probleem zijn zeker….dan houden de andere mannen ze wel bezig :relaxman: *luv

Normaal geven ze geen regen meer na de middag in oost vl. en als wij iets organiseren is het altijd goed weer hè .(Vraagje Van mijn vrouw )zijn er nog vrouwen die mee komen en blijven eten morgen ? Anders zit ik daar alleen met al die mannen zegt ze ! :wtf:

[quote=”Amber” post=168623]Dit is mijn lijstje:
                              Rufie,
                              patrickvb,
                              snoer 964,
                              Peter_Targa_84,
                              de zwarte pijl,
                              KROKODILE,
                              AnthonyS (motor oke?),
                              Maarten R,
                              pds trading,
                              911addict,
                              Boxsterwalter,
                              Troy,
                              dirk l?

Ik heb het nummer van snoer 964, ik zal morgen een berichtje sturen zodat jij ook mijn nummer hebt
                              en mijn kan verwittigen als iedereen er is, dan zullen birthdayboy en ik afkomen!
                              Als er nog iemand vragen heeft, shoot! :wink:[/quote]

Komt in orde Amber ik hou je op de hoogte :up:

Jawatte, dat wordt een leuk avondje. :applaus: :popcorn: :relaxman:

PDS

Dat zou goed zijn, dan is de *porsche nog eens goed warm geweest 😀

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.