Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 235)
    • Ja inderdaad deftig lijstje! Had nooit verwacht dat het mij zou lukken, en morgen is het zover !!!
      Ik denk dat het zoals vandaag zal regenen id voormiddag en dan vanaf de middag zal droog blijven

PDS

Als het weer maar wat goed blijft !!!
        Geen zin om van Gent naar Brasschaat te schuiven :loser:

XXX

Deftig lijstje hé :up:
          Blijf morgen met de zoon ook eten :happydance:

Voor mensen die van de kust komen : doorrijden tot Flanders Expo. Dan richting Flanders Expo/ Eeklo volgen. Autostrade oversteken, passeren aan Ikea, op het rond punt rechtdoor, water oversteken en dan de R4 richting Eeklo volgen, afrit Blaarmeersen nemen, direct rechtsaf de watersportbaan volgen tot het einde, daar is de Koninklijke Roeiclub gevestigd.

Voor de mensen die van Antwerpen komen, aan knooppunt Destelbergen de R4 opgaan richting Eeklo (niet richting Gent Zeehaven). Richting Eeklo blijven volgen tot afrit Blaarmeersen, direct rechtsaf, dan de watersportbaan volgen tot het einde, daar is de Koninklijke Roeiclub gevestigd.

Voor mensen die van Kortrijk komen, aan knooppunt Destelbergen de R4 opgaan richting Eelko (niet richting Gent Zeehaven). Richting Eeklo blijven volgen tot afrit Blaarmeersen, direct rechtsaf, dan de watersportbaan volgen tot het einde, daar is de koninklijke roeiclub gevestigd.

Dit is mijn lijstje:
              Rufie,
              patrickvb,
              snoer 964,
              Peter_Targa_84,
              de zwarte pijl,
              KROKODILE,
              AnthonyS (motor oke?),
              Maarten R,
              pds trading,
              911addict,
              Boxsterwalter,
              Troy,
              dirk l?
              Funny

Ik heb het nummer van snoer 964, ik zal morgen een berichtje sturen zodat jij ook mijn nummer hebt
              en mijn kan verwittigen als iedereen er is, dan zullen birthdayboy en ik afkomen!
              Als er nog iemand vragen heeft, shoot! 😉

Ik zal kijken voor het lijstje, even geduld 😀

Ik probeer er morgen om 19 u te zijn aan de Watersportbaan .
                  Voor de mensen die van de kust komen de afrit Gent-West (Drongen) is afgesloten . ❗

@Rufie , is wel aan Amber gericht, maar goed idee.
                    Ik start alvast met het lijstje.

Aanwezig : 911 addict (911 SC) en Troy (993 4S)
                    Beiden gaan nadien eten bij Nieuw Stadion

Hoi Amber,

zie je dat zitten om eens een lijstje te maken van wie er nu meekomt ?
                      Wie gaat er mee iets eten ? Moeten we reserveren ?

Greets,
                      Rufie.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=168426]@ Amber, als we jullie zien aankomen mag hij zijn doek niet afdoen alvorens we de wagens gestart hebben.
                        Dan krijgt hij al kippevel voordat het doekje er af gaat, enfin dat hopen we toch :happydance:[/quote]

Klopt Peter maar dan moet hij aan de achterkant van onze *porsche ks gaan staan hé tis te hopen dat Ambers vriend er dan geen trauma of korte broek aan overhoud :happydance: :happydance:

@911addict: joepie :happydance:

SPANNENDDDDDD

@Rufie : inderdaad, de Patrick rijdt ook Porsche. Als je er regelmatig komt weet je ook dat zijn parking meestal een klein autosalon is van de betere sportwagen… 😀 :applaus:

911addict, Nieuw Stadion vind ik goed idee voor nadien een hapje te eten.
                              De baas rijdt zelf ook Porsche. Parking is daar geen probleem.

Amber, de goden zijn je gunstig gezind, vanaf woensdag droog weer ! :driver:

Dat circus staat er nog wel eventjes, maar er is genoeg plaats voor wat Porsches.
                                  Die circustent is zelfs nog een leuke achtergrond voor een fotoshoot.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.