Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 235)
  • XXX

Bedankt voor de tip Rocco :up:

ik moet werken die dag, ik wil er voor waarschuwen niet door het centrum te rijden want door verschillende werken zit de boel hier in Gent serieus vast vaak tot 19 uur.

De beste manier is de R4 te nemen richting Eeklo en dan afrit Blaarmeersen te nemen en dan watersportbaan volgen tot de parking op het einde.

Op die parking stond kortgeleden nog een circus, ik weet niet of dat al weg is je ziet het dan wel of er plek is.

Veel plezier ermee

XXX

Prima Walter, dan komen wij naar daar, zal iets na 18:00u zijn maar we doen ons best.

@PDS
          , daar zijn we nog niet uit, maar ik heb een rijbewijs… :think:

@ Peter Targa & PDS Sta klaar op eerste parking of benzinestation na afrit Temse tegen 18 u . :salut:

PDS

[quote=”Peter_Targa_84″ post=168473]

@PDS
              , zoon rijdt mee hoor :D[/quote]

wie is daar bij jullie eigenlijk de grootste *porsche freak ? 😆

Verdorie….wou er ook wel bij zijn maar nog altijd geen nrplaat :bounce: :bounce:

@ Troy: DROOM *porsche :up: :up: :up:

993.jpg

XXX

@Walter, ok we zien elkaar dan aan het benzinestation aan Waasmunster, zal rond 18u20 zijn, is dat een benzinestation of een rustplaats?

@PDS
                    , zoon rijdt mee hoor 😀

PDS

[quote=”Boxsterwalter” post=168438]

, Dacht dat PDS ook van regio Bornem moet komen .
                      [/quote]

Nee nee woon in Wuustwezel, op de grens met Brasschaat. :geek:

Bij lekker weer ook aanwezig..

Attachments:
                        • image.jpg

[quote=”Peter_Targa_84″ post=168430]Nog Porsche liefhebbers van Antwerpen richting Gent volgende woensdag?
                          PDS Trading & Peter_Targa_84 verzamelen om 18:00u aan de Q8 op de A14/E17 ter hoogte van Kruibeke beetje voorbij de Kennedy…[/quote]

@ Peter Targa & PDS Trading , heb ook wel zin om het jonge stel een leuke avond te bezorgen . :happydance:
                          Kom uit regio Boom en ga normaal via Temse , indien ik over antwerpen ga sta ik mischien eerst een uurtje in de fille om tot in Kruibeke te geraken .
                          Is het mogelijk om aan de volgende bezine station na Temse af te spreken dacht dat het dan Waasmunster is ??? of dat jullie de afrit Temse ff nemen links richting Temse na 300 m benzine station Schell aan de lichten ??
                          , Dacht dat PDS ook van regio Bornem moet komen .
                          Hoor het wel . :relaxman:
                          @ Amber nog een leuke 981 erbij .
                          10257810_701043236619039_897539716399291559_n.jpg

@Peter_Targa_84 super!!!! dat zal inderdaad voor kippenvel zorgen.
                            Hij vraagt zich echt af wat ik aan het uitspoken ben 😀
                            Spanneeeeeeeeeeeend!

XXX

Nog Porsche liefhebbers van Antwerpen richting Gent volgende woensdag?
                              PDS Trading & Peter_Targa_84 verzamelen om 18:00u aan de Q8 op de A14/E17 ter hoogte van Kruibeke beetje voorbij de Kennedy…

XXX

@ Amber, als we jullie zien aankomen mag hij zijn doek niet afdoen alvorens we de wagens gestart hebben.
                                Dan krijgt hij al kippevel voordat het doekje er af gaat, enfin dat hopen we toch :happydance:

PDS

Ik zal er zijn !!! Ze geven goed weer !

Maar lief zijn he mannen…. Ik kom alleen en ken er niet veel mensen :drink:

😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.