Hallo en vraagje verrassing

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo en vraagje verrassing

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    ik ben Amber, 19 jaar en studente te Gent. Mijn vriend is binnenkort jarig (14/05) en ik heb een superidee voor zijn verjaardag maar ik denk aan de ene kant dat het een beetje onhaalbaar is, tenzij iemand van jullie mij zou kunnen helpen…
    Hij is zot van auto’s, en ik zou hem graag in 1 van zijn lievelingsauto’s laten ophalen om zo naar een restaurant te rijden. Ofwel zou dat gaan over een rit van Gent naar Kortrijk ofwel een ritje in Gent zelf. Nu, het probleem zit hem in het feit dat zowel ik als hij geen rijbewijs hebben dus ik kan nergens een auto huren voor een dag (+ dat zijn niet de soort auto’s die ik zoek) dus zou de eigenaar al tijd moeten vrijmaken om ons/hij te kunnen voeren (afhankelijk van het model). Hij zij me overlaatst dat zijn momentele lievelingsporsche is: Porsche 911 Targa. Dan zal hij wel de nieuwe 4S bedoelen zeker? Iemand die zo’n auto heeft of iemand kent die daar mee rijdt en dit zou zien zitten? Andere Porsches zijn natuurlijk ook welkom, al die auto’s zijn al zot!! Ik heb er niet veel hoop op, maar ik kan het maar proberen. Over de vergoeding kunnen we onderling overeenkomen. Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 235)
    • :coolness:

oeps sorry ik dacht quoten gemakkelijker was omdat ze dan wisten op wat ik reageerde, ik zal er rekening mee houden

Wim

@Amber, wil je a.u.b. niet bij elk antwoord quoten maar gewoon antwoord geven op de bovenstaande vraag.
          Dit ter bevordering van het te lezen draadje.

Moet je quoten omdat er al wat antwoorden tussen staan, dan enkel de zin gebruiken voor de quote en de rest ervan wissen.

Mooie madam!

ik zou graag voor die avond moderator zijn :happydance:

Bal voor de brave moderators … 😀

Dat zijn de modellen voor het “bal van de moderators” :sarcastisch :mrgreen: :first:

Met of zonder Nancy? 😉

@Amber
                    , je ziet dat we ervaring hebben met feestvervoer. :driver:

met of zonder poes 😆

ik zal er zijn zoals afgesproken :driver:
                        tn_IMG_9112_2014-05-04.jpg

Ja, daarom dat ik er het adres had bijgezet 😀
                          Oke, ideaal!

Zonder onverwachte troubles ben ik daar ook!
                            Het terras van de roeiclub aan de yachtdreef (pas op er zijn een stuk of 4 roeiclubs aan de watersportbaan!) kijkt mooi uit over de parking.
                            Die parking is druk bezet als er kermis, een roeiwedstrijd of circus is, maar meestal is ze quasi leeg.
                            Iets eten of drinken is geen enkel probleem in de buurt.

[quote=”patrickvb” post=167557]@Amber:
                              Hieronder enkele foto’s

…[/quote]

Super!!!!

😥 😥 ik hoop het :engeltje:

Motor ligt nog steeds op de operatietafel maar zou in principe klaar moeten zijn tegen dan….
                                  Hebben dat nog gehoord 🙄

image_2014-05-03.jpg

image_2014-05-03-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 235)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.