Hallo “Even kort voorstellen”

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo “Even kort voorstellen”

• Maker
    Discussie

• Jan

image.jpg

image_2014-08-24.jpg

Hallo goedenavond Porsche leden ben hier nieuw op het forum vandaag .

Heb op vrijdag 22aug 2014 voor het eerst is een Porsche 964 Carrera 4 van het bouwjaar 03/1989 aangekocht dat heb ik nog niet gehad een sportieve 4×4 wagen 😉 , ik moet nog volledig in de Porsche sfeer komen op gebied van informatie opdoen hier bij jullie 🙄
      Ben zelf uit de Kempen

1 ding ontbreekt heb ik gezien zonet ❓ het plastiek bochtje dat op de luchtfilter bak zit weet iemand waar ik deze kan vinden , of iemand deze liggen zal nog een topic opmaken op de juiste rubriek moet ik nog even opzoeken hoe dit hier allemaal werkt 😳

Zal eender deze dagen wat foto’s posten jooowwww

Mvg ppjan :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • S2

Beetje laat, maar toch welkom en proficiat met je 964!

Die nieuwe motor die je zoekt is toch niet voor in deze wagen? Anders heb je echt wel pech met de auto!

Jan

[quote=”G-man” post=177439]Welkom jan!

Het kan zijn dat ik nog zo’n bochtje heb liggen, maar ik ben niet zeker.
          Ik zal deze week eens kijken en ik laat iets weten.
          Als ik het nog vind, is het voor jou.[/quote]

Hallo goedenavond ,

Ahh oke perfect zie het net wanneer kan ik even langskomen ?

Welkom jan op het forum.
            Je hebt een prachtige 964.
            Heel veel plezier ermee.

Wat is dat hier toch altijd met dat schuifdak en die achter wisser….. :bounce:
              Maar met of zonder… Welkom op dit levendige forum :driver:

:up: G-man :respect2:

J

[quote=”G-man” post=177439]Welkom jan!

Het kan zijn dat ik nog zo’n bochtje heb liggen, maar ik ben niet zeker.
                  Ik zal deze week eens kijken en ik laat iets weten.
                  Als ik het nog vind, is het voor jou.[/quote]

Gevonden! Mag je hebben.

image_2014-08-29.jpg

Stuur even een pb en dan spreken we af, ben ook van de kempen.

Jan

[quote=”deepee” post=177662]het is niet de productiedatum die hiervoor telt maar de datum van 1ste inschrijving, dus je zou de originele ‘title’ van de auto in handen moeten hebben dan.[/quote]

Attachments:
                    • image_2014-08-26.jpg
                    • image_2014-08-26-2.jpg

het is niet de productiedatum die hiervoor telt maar de datum van 1ste inschrijving, dus je zou de originele ‘title’ van de auto in handen moeten hebben dan.

Jan

[quote=”deepee” post=177638][quote=”Ppjan” post=177627]Hallo
                        Kan pas 15 september naar de keuring als oldtimer 😥
                        Porsche is van 4/1989 maar de keuring zegt dat deze pas te vroegste 15 september kan gekeurd worden omdat het een USA voortuig is weet niet juist waarom dat ze dat doen ,[/quote]

omdat ze in de VS een datum schrijven met de maand eerst en dan de dag … nine eleven = elf september
                        ofwel is wel het jaartal bekend maar geen exacte datum en dan neemt men standaard 15 september.[/quote]

Dus als ik de juiste datum kan terug vinden van de geproduceerde Porsche heb mag het al eerder naar de keuring misschien ?
                        Zal de boekjes eens doorkijken se 🙄

PDS

Verrassend leuk kleurtje :up:

[quote=”Ppjan” post=177627]Hallo
                            Porsche is van 4/1989 maar de keuring zegt dat deze pas te vroegste 15 september kan gekeurd worden omdat het een USA voortuig is weet niet juist waarom dat ze dat doen ,[/quote]

omdat ze in de VS een datum schrijven met de maand eerst en dan de dag … nine eleven = elf september
                            ofwel is wel het jaartal bekend maar geen exacte datum en dan neemt men standaard 15 september.

Jan

Hallo ,

😆 Ga nog even aankijken ,
                              eerst de porsche op de weg krijgen zo snel mogelijk .
                              En dan :driver: maar in het zalige Kempen

Jan

Hallo

ben afkomstig van Lichtaart en wonend in geel (bobbejaanland)
                                Porsche is van 4/1989 maar de keuring zegt dat deze pas te vroegste 15 september kan gekeurd worden omdat het een USA voortuig is weet niet juist waarom dat ze dat doen ,

welkom jan

Welkom hier, en nog ne Kempenzoon, van waar precies? :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.