Hallo “Even kort voorstellen”

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo “Even kort voorstellen”

• Maker
    Discussie

• Jan

image.jpg

image_2014-08-24.jpg

Hallo goedenavond Porsche leden ben hier nieuw op het forum vandaag .

Heb op vrijdag 22aug 2014 voor het eerst is een Porsche 964 Carrera 4 van het bouwjaar 03/1989 aangekocht dat heb ik nog niet gehad een sportieve 4×4 wagen 😉 , ik moet nog volledig in de Porsche sfeer komen op gebied van informatie opdoen hier bij jullie 🙄
      Ben zelf uit de Kempen

1 ding ontbreekt heb ik gezien zonet ❓ het plastiek bochtje dat op de luchtfilter bak zit weet iemand waar ik deze kan vinden , of iemand deze liggen zal nog een topic opmaken op de juiste rubriek moet ik nog even opzoeken hoe dit hier allemaal werkt 😳

Zal eender deze dagen wat foto’s posten jooowwww

Mvg ppjan :sleep:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
      • [quote=”Mushroom” post=177496][quote=”luc993cabrio” post=177486]Mooie 964 :up: :up: :up: Blijkbaar onbreekt er ook een schuifdak en ruitenwisser :sarcastisch :sarcastisch :sarcastisch[/quote]
        PatrickB heeft nog een ruitewisser liggen :drink: :engeltje:[/quote]

En ik heb nog een schuifdak liggen 🙄 :happy: Welkom met die mooie 964 op dit forum .

Jan

Hallo ,

Mercikes voor de toffe reactie’s allen 😉

Heeft spijtig genoeg een schuifdakje hoor had er liever 1 zonder schuifdakje ,, het kan alleen maar roesten denk ik “alleee”dat hadden mijn vorige wagens toch 😳

Mvg Jan

[quote=”luc993cabrio” post=177486]Mooie 964 :up: :up: :up: Blijkbaar onbreekt er ook een schuifdak en ruitenwisser :sarcastisch :sarcastisch :sarcastisch[/quote]
            PatrickB heeft nog een ruitewisser liggen :drink: :engeltje:

XXX

Welkom Jan, succes met de *porsche

Welkom op het *porsche forum :drink:

Mooie 964 :up: :up: :up: Blijkbaar onbreekt er ook een schuifdak en ruitenwisser :sarcastisch :sarcastisch :sarcastisch

Welkom en congrats!! :first:

Welkom, mooie 964.

ken

zeer goede keuzen, ze zijn mooi in het rood
                        feli met je aankoop en veel veilige en leuke km’s

het forum is weeral een 964 rijker :relaxman:

mooie 964!!!!!

welkom
                            mooie Porsche heb je
                            veel plezier
                            :drink:

dag Jan en welkom,
                              je bedoelt de snorkel die naar binnen wijst zoals hier op de onderdelenlijst te zien. ik weet niet of deze standaard afneembaar is of er af gezaagd? dat zullen de kenners van het model je vast kunnen vertellen.
                              verder chapeau met je aankoop. zeker als dit je eerste kennismaking met het merk is, dan heb je een goede smaak/keuze gemaakt :up:

964airbox.png

welkom en proficiat :first:

J

Welkom jan!

Het kan zijn dat ik nog zo’n bochtje heb liggen, maar ik ben niet zeker.
                                  Ik zal deze week eens kijken en ik laat iets weten.
                                  Als ik het nog vind, is het voor jou.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.