Hallo forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo forum

• Maker
    Discussie

• Kris verjans
    Deelnemer

Hallo beste porscheforum leden,
      Hier een kleine introductie over mezelf.

Ik ben sinds een 8-tal jaar in het bezit van een 944 2.7 en sinds kort ook van een 911 2.2E uit ’71. De eerste zal waarschijnlijk met veel pijn in het hart spoedig verkocht worden om plaats te maken voor de 911. Deze bevindt zich op dit moment wel nog in project fase en dat is dan ook direct de reden waarom ik me hier heb aangemeld. Door hier rond te surfen heb ik al door dat hier redelijk wat kennis verzameld is wat altijd handig is. 😉

Foto’s volgen nog

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • Welkom van een vers van de pers lid :happydance:

welkom knappe *porsche kes trouwens

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum .
            Mijn eerste Porsche was een 2.2 T uit 1971 . Knappe wagen van jou . :up:

Maakt ni uit aan wa ge begint, als ge ergens aan begint : posten 😀

[quote=”Kve” post=146723]
                Als ik aan de 911 begin hou ik jullie op de hoogte[/quote]

Hier houden we je aan hé :up:

Bwa, een projectje tegelijk hoor. Ik heb de zwarte gewoon te snel aangekocht.

Geen karaktersterkte genoeg om te wachten hè 😳

Als ik aan de 911 begin hou ik jullie op de hoogte

S2

Welkom en veel plezier met je projectjes!

XXX

Welkom en proficiat. Twee projectjes gelijktijdig? Das lef hebben :respekt:

Welkom. Mooi spul heb je!

@harley

Aan de 944 valt het werk nog wel mee hoor, buiten de versnellingsbak geen grote problemen. En eraan werken is voor mij ook deel van de hobby, geeft mij een andere band met de wagens.

Ah ja, het Volkswagen busje is trouwens niet van mij hoor.

WOoaaa …Die wil ik ruilen tegen de mijne :lekker:

Alweer ééntje, of beter gezegd, twee om te volgen :up:

[quote=”Kve” post=146568]Voila, hier zijn de foto’s van mijn schatjes. Er is aan allebei werk op dit moment, de een al wat meer dan de ander.[/quote]

Jij hebt twee schatjes waar nog wat werk aan gedaan moet worden.
                                Ik heb er een zonder het nodige werk.
                                Wie is nu de gelukkigste????

Heel veel sukse en maak er iets moois van.

welkom op dit leuke forum, en precies ook nog een leuke VW busje op de achtergrond 😆

Voila, hier zijn de foto’s van mijn schatjes. Er is aan allebei werk op dit moment, de een al wat meer dan de ander.

Attachments:
                                    • IMG_1155.JPG
                                    • IMG_1160.JPG
                                    • IMG_1166.JPG
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.