Hallo forum leden

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo forum leden

• Maker
    Discussie
  • Zoals het hoort even voorstellen.

Ik ben 49 jaar en momenteel op zoek naar een Boxster.

Ik heb voor dagdagelijks gebruik een X5 maar in de zomer kriebelt het altijd wel om iets luchtiger aan te trekken. Het is begonnen met een Vespa een jaar of 6 geleden, maar sinds de reglementen 2 jaar geleden verstrengd zijn (niet meer in short en tshirt) is dat niet zo boeiend meer (heb hem nog wel). Drie jaar geleden heb ik een Smart Roadster gekocht voor de zomertripjes. Fun karretje voor zomerse dagen!

Nu is het stillekesaan tijd om naast de looks, ook eens voor de power te gaan. Op die manier ben ik hier terecht gekomen. Ik denk dat een Boxster een meer dan waardige opvolger kan worden voor mijn roadster, en daarna zien we wel weer…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • Dat zei je 10 jaar geleden van Porsche ook :sarcastisch :mrgreen:

Welke hobbies heb je verder nog, Mush?

Dan krijg ik er alvast wat zicht op waar mijn vrije tijd over 10 jaar naartoe gaat gaan? 😀

Wil er wel al bijzeggen dat je treintjes niet aan mij verkocht gaat krijgen! 😛

Nice!! 8)
          Ge gaat nog nen echte worden! 😉
          Eerst heb ik ‘m alles geleerd over flipperkasten en nu zal ik ‘m maar alles leren over Porschkes zeker? :happydance:

Proficiat met je nieuwe aankoop.
            Ziet er goed uit.
            Heel veel leuke en veilige km’s.

Gisteren zijn mijn platen aangekomen en vandaag een korte maiden trip gemaakt. zalig!

Gelijk nog een paar foto’s gemaakt.

image_2014-01-04.jpg

image_2014-01-04-2.jpg

image_2014-01-04-3.jpg

image_2014-01-04-4.jpg

Dat zoek ik dus ook, se 🙂

Ziet er lekker uit !! :relaxman:

Nice pitchi :driver: ziet er mooi uit laat die zon maar komen zou ik zeggen :up:

Happy New Year allemaal!

Heb hier al één fotooke van mijn nieuwe aanwinst, foto is nog van vorige eigenaar. Binnenkort maak ik zelf nog wel wat foto’s.

image.jpg

Proficiat met de aankoop en nogmaals sorry !!
                        Veel rijplezier :driver:

Grtzzz Patrick

Leuk pitchie proficiat :drink: boxster zeer leuke auto zeker in de bochten :driver: veel leuke en veilige km toegewenst :up:

Foto’s volgen zeker nog, maar even geduld.

Ben hem gisteravond gaan halen en hij is echt smerig.

Eerst maar eens goed poetsen, zal iets voor januari worden.

Proficiat met die mooie aankoop.
                              Maar we willen hem graag eens op de foto voorbij zien komen.

Proficiat, ge gaat daar veel plezier aan beleven !! :driver:

Congrats. let the party begin.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.