Hallo forum leden

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo forum leden

• Maker
    Discussie
  • Zoals het hoort even voorstellen.

Ik ben 49 jaar en momenteel op zoek naar een Boxster.

Ik heb voor dagdagelijks gebruik een X5 maar in de zomer kriebelt het altijd wel om iets luchtiger aan te trekken. Het is begonnen met een Vespa een jaar of 6 geleden, maar sinds de reglementen 2 jaar geleden verstrengd zijn (niet meer in short en tshirt) is dat niet zo boeiend meer (heb hem nog wel). Drie jaar geleden heb ik een Smart Roadster gekocht voor de zomertripjes. Fun karretje voor zomerse dagen!

Nu is het stillekesaan tijd om naast de looks, ook eens voor de power te gaan. Op die manier ben ik hier terecht gekomen. Ik denk dat een Boxster een meer dan waardige opvolger kan worden voor mijn roadster, en daarna zien we wel weer…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • XXX

Proficiat met de aankoop, veel plezier gewenst 😀
      (dju, de pakjes onder mijnen kerstboom hier lijken te klein, misschien een schaalmodelleke…) :driver:

Ik heb de verkeerde Kerstman aangeschreven medunkt, proficiat!

proficiat en bollen maar :driver:

Proficiat en rijden maar. :driver: :driver:

Congrats!!! :first:
              Hebben we al pheauteaux gezien? :sarcastisch :mrgreen:

Gentlemen Porschisten, het is me gelukt!

Sinds vandaag ben ik trotse eigenaar van een zwarte 987 van 2007 met heel wat leuke opties.

Heeft 111-punten-keuring vanmiddag goed dooorstaan, dus het was snel beslist.

Happy,happy,happy :happydance:

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:
                  Uit ervaring weet ik dat je heel wat plezier kan beleven aan een Boxster .

welkom :drink: veel succes met je zoektocht !

vanaf 1Jan gaat de B.I.V.volgens de CO2 uitstoot berekent worden en ik denk dat je gaat omvervallen van uw eerste rijtaks faktuur

Ofwel doe ik iets fout, ofwel is het net andersom dan wat je hier zegt. Heb net hier een simulatie gedaan voor een Boxster 2.7 (Euro3,14PK,162KW,233gr.):

https://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieVerkeersbelasting.html#/q/top

Vanaf januari 2014 zou de BIV € 377,61 bedragen. Als ik hem in December 2013 inschrijf betaal ik bijna het dubbele: 717,32 Euro

Er zijn momenteel heel mooie Boxsters te koop en voor weinig geld;maar niet vergeten vanaf 1Jan gaat de B.I.V.volgens de CO2 uitstoot berekent worden en ik denk dat je gaat omvervallen van uw eerste rijtaks faktuur. GRJB

Benvenuti hier,

De zoektocht is ook leuk; en zoals je zelf aangeeft heb je tijd genoeg.
                          Succes,
                          Luc

XXX

Welkom Pitchie, goei keuze man, Porsche is altijd leuk om mee te rijden.
                            By the way, als ‘t droog is, ook al ligt er sneeuw, is ‘t cabrioweer hé :driver:
                            Mijne gaat altijd open als’t droog is, en met enkele drupples ook hoor 😀

Welkom.
                              Boxster is goede keuze, zelf veel plezier aan beleefd :driver:

Welgekomen hier en een Boxster is zeker een goede keuze, ben zelf Boxster eigenaar en happy driver :driver:

Welkom Pitchie!! :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.