Hallo forumleden

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo forumleden

• Maker
    Discussie
  • Hallo forumleden,

Ik ben hier nieuw op het forum dus zal me even voorstellen.ik ben Clijmans Bart en ben in het het bezit van een boxster bouwjaar 2001.
    In het dagelijks leven verkoop ik auto onderdelen bij brezan en na mijn uren sleutel ik aan auto’s.

Ik heb verder nog een vraag voor een vriend van mij, maar kom daar later op terug.

mvg Bart.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • S2

Foto’s staan erbij 🙂

Welkom!!

Als het goed is moeten de foto’s erbij staan 🙂

Welkom Bart :drink: veel plezier op het forum en laat die vragen maar komen :happydance:

XXX

Welkom Bart, een klusser erbij op’t forum.
            Veel plezier met je Boxter, maar zonder foto’s geloven we hier niet veel hoor :engeltje:

Ik zal er niet over zeuren. Zal ‘t gewoon vragen.
              Kan je wat foto’s plaatsen aub? 😀

hallo hier enkele foto’s voor de nieuwschierige 😀

Attachments:
                • IMG_0227.jpg
                • IMG_0228.jpg
                • IMG_1450.JPG
                • IMG_1460.jpg

Je was niet de eerste hoor PVB die zit te zeuren voor foto’s,
                  Cabrio Wim was eerste maar dan wel op een heel subtiele manier :happy:
                  (….. en voor ze (dit zijn wij dus) gaan zeuren…….) 😀 😀 😀 😀

Dag Bart, welkom hier met die Boxster !
                    Ik heb de eer als eerste te zeuren, waar blijven die foto’s… ? 😉

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Wim

Welkom Bart, en voor je vragen kun je in desbetreffende categorie terecht. 😉

En voor ze gaan zeuren Bart, plaats wat foto’s van je Boxster, dan zien ze hier heeeeeeel graag. 😆

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.