hallo hierbij stel ik mezelf even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! hallo hierbij stel ik mezelf even voor

• Maker
    Discussie

• van landeghem
    Deelnemer

mijn naam is staf en ben al een klein jaartje in het bezit van een boxster 986, waar ik graag met mijn vrouwtje wat in rond toer.
      ik ben vandaag voor de eerste keer naar jullie bijeenkomst geweest .en vond het best gezellig.
      we rijden ook nog met de vespa dus bij mooi weer is het soms moeilijk te kiezen
      maar we komen zeker nog eens af .
      op het forum of op een bijeenkomst
      groetjes porsstaf :driver:

ps.hier nog een paar foto’s

002.jpg

003.jpg

001.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Welkom!

Hier is het soms ook moeilijk kiezen tussen de Porsche en de fiets… maar omdat een auto moet rijden om gezond te blijven verkies ik meestal de Porsche 😀

Schitterend dat er zoveel nieuw bloed binnenstroomt… het p-virus is duidelijk nog altijd in opmars!

Ive

Heb hem zondag ook mogen aanschouwen en vooral horen. super sound en knappe look met die uitlaat er zo onder blinkend.
            Veel plezier op het forum 😉

[quote=”cabrio wim” post=212182][quote=”Demaarten” post=212168]
              Iemand een idee wat ik verkeerd doe?[/quote]

Je doet niks verkeerd, alleen als nieuweling moeten wij je eerste 3 berichten eerst goedkeuren voor plaatsing, dit om spam of hit en runners te weren, en mensen die hier alleen hun gal proberen te spuwen.
              En als je goed gelezen had bij forumregels had je dit kunnen lezen. 💡
              Maar aangezien wij ook wel eens iets anders doen als achter de computer zitten, kan het soms even duren voor deze zichtbaar is. ;)[/quote]

Ok. Begrijp het. Maar het is dus in orde gekomen. Bedankt daarvoor…

Welkom op het forum, ik heb gisteren je 986 mogen bewonderen tijdens de RLC. Mooi geluidje :up:

Wim

[quote=”Demaarten” post=212168]
                  Iemand een idee wat ik verkeerd doe?[/quote]

Je doet niks verkeerd, alleen als nieuweling moeten wij je eerste 3 berichten eerst goedkeuren voor plaatsing, dit om spam of hit en runners te weren, en mensen die hier alleen hun gal proberen te spuwen.
                  En als je goed gelezen had bij forumregels had je dit kunnen lezen. 💡
                  Maar aangezien wij ook wel eens iets anders doen als achter de computer zitten, kan het soms even duren voor deze zichtbaar is. 😉

Welkom.

Welkom. Ik zou mezelf ook graag voorstellen, maar het lukt me niet om iets te posten.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Groeten

Maarten

welkom.jpg

Welkom! Welkom! Welkom!
                          Leuk dat je tot in Antwerpen gekomen bent.

Van harte welkom ! :applaus:

Welkom welkom! Ik ben ook net nieuw hier en ze zijn zeeeeer vriendelijke! :up:

Welkom op het forum :drink:

Wim

Welkom Staf. 😉

maar foto’s zien we niet. :think:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.