Hallo iedereen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo iedereen

• Maker
    Discussie

• Coolens
    Deelnemer

Hallo, even voorstellen, want het is hoog tijd om even uit de schaduw te komen 😉
      Ik ben Bruno en altijd een grote Porsche fan geweest, meer bepaald van de 911.
      Ik ben auto-moto instructeur (sinds 2 jaar carriëre switch gedaan) en nu ik een leswagen heb waar ik privé niet kan mee rijden, is dit DE opportuniteit om een 911 in huis te halen.
      Modellen die mij interesseren (en die in mijn budget kunnen passen) zijn de 996 Turbo of 997 4C (al dan niet Cabrio).
      Auto moet tiptop in orde zijn, want moet er op kunnen rekenen en enige vereiste van mijn madam is dat de wagen zijn waarde behoudt. Zal sowieso blijvertje moeten zijn, dus moet 100% mijn zin zijn.
      Tot binnenkort.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • verrry nice ride, heb het geluk gehad met eentje mee te mogen rijden en man dat ging vooruit!! :hail:

We wensen je alle succes toe :applaus:

:bounce: proficiat :bounce:
            Hopelijk word 2017 mijn jaar om met een P te :happydance:

bling bling…. :first: proficiat :up:

Belofte maakt schuld, een eerste foto van mijn 4S…

:applaus: :respect2:

Proficiat!
                    Je gaat daar heel tevreden van zijn, is een leuke en betrouwbare auto.
                    Ik rij zelf een 996 3,6.
                    Trouwens een heel polyvalente familiewagen, je kunt de achterbank neerklappen :salut: :salut:

Proficiat met je aankoop 😀

Toch een 4S dus 😉
                        Proficiat en enjoy! :driver:

Gefeliciteerd met je keuze, veel rijplezier maar hou het veilig :up:

Proficiat! Morgen krijgen we een laatste mooie zomerdag dus we verwachten de nodige foto’s in een stralende zon!!!

Het is gebeurd !! Daarnet mijn eerste Porsche gaan halen : het is een 996 4S geworden. Van 2003 met 107000 km, zwart op zwart.
                              Ben in de wolken 😀
                              Foto’s volgen 😉

[quote=”Jorge” post=241616][quote=”Brunetti” post=241518]De zoektocht is goed en wel begonnen : na een paar weken de zoekopdrachten laten lopen op de verschillende zoekertjes-sites, deze namiddag het eerste daadwerkelijke bezoek aan een mogelijke kanshebber, een 996 Turbo van 2002 met 120.000 km, zwart metalic helaas grotendeels herspoten op een manier dat ikzelf als leek het kan zien 🙄 . Helaas ook geen onderhoudshistoriek en het lichtgrijs interieur vond ik op foto al niet denderend, in het echt is het bevestigd.[/quote]

Waar stond deze turbo misschien en aan welke prijs? Kwestie dat ik geen moeite doe om te gaan kijken.[/quote]
                                Maldegem, 49.900 eur

[quote=”Brunetti” post=241518]De zoektocht is goed en wel begonnen : na een paar weken de zoekopdrachten laten lopen op de verschillende zoekertjes-sites, deze namiddag het eerste daadwerkelijke bezoek aan een mogelijke kanshebber, een 996 Turbo van 2002 met 120.000 km, zwart metalic helaas grotendeels herspoten op een manier dat ikzelf als leek het kan zien 🙄 . Helaas ook geen onderhoudshistoriek en het lichtgrijs interieur vond ik op foto al niet denderend, in het echt is het bevestigd.[/quote]

Waar stond deze turbo misschien en aan welke prijs? Kwestie dat ik geen moeite doe om te gaan kijken.

[quote=”Brunetti” post=241379][quote=”Bones” post=241353]Ik zou het wel weten :respect2: Een 997 TT met 55K Km voor 65000€, dat zou wel eens een koopje kunnen zijn[/quote]
                                    I know, hoop juist dat het geen Tiptronic is, maar PDK, dan zou het fantastisch zijn. Heb al lang niet meer zoveel geluk gehad… :roll:[/quote]
                                    die 997 turbo is dus een 12/2007, helaas dus Tiptronic 😥
                                    was to good to be true….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.