Hallo iedereen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo iedereen

• Maker
    Discussie

• Depoortere Toivi
    Deelnemer

hallo iedereen.

mijn naam is toivi
      Ben zeer slecht in entree’s maken maarja toch probeer ik het.

Hier komt het.

ik toivi depoortere 19jaar (mss wel de jongste)
      ik woon in west-vlaanderen meer bepaald in menen
      voor de mensen die dit niet weten zijn ti’s aan de kanten van Kortrijk.
      ik droomde vroeger altijd van een porsche
      daarom heb ik heel wat gaan werken als ik 16 was
      nu ben ik reeds 1 jaar trotse eigenaar van een Porsche 928 GTS
      Zoals jullie weten is het bijna onbetaalbaar kwa taxen verzekering enzovoort
      toch heb ik het er voor over

hier is alvast een 2 tal foto’s

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/638/img2155dt.jpg/][IMG]http://img638.imageshack.us/img638/5198/img2155dt.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
      ik hoop jullie allemaal snel te ontmoeten op de events

P.S. ben niet lang naar school geweest dus let niet op de schrijfouten a.u.b. 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
      • Mooie bak Toivi 8)

zeer knappe en gewaagde keuze ! welkom !

[quote=”911addict” post=92372]Ja salut, GOE BEZIG :respekt: ! Op mijn 19de reed ik met een Renault 4ke… 😯 . ‘K vraag mij af waar jij op je 40ste mee zal bollen, een Veyron 😀 😀 ? Anyway, veel plezier met je schitterende vette kar. :applaus:[/quote]

mss dat de veryon binnen 20 jaar niet veel meer kost :happy:
            dan zouw ik er wel keer over denken
            als de taxen nie te veel meer gestegen zijn 😕

proficiat met je wagen,draag er zog voor.Tot een van de……groetjes Luc Duvel

Ja salut, GOE BEZIG :respekt: ! Op mijn 19de reed ik met een Renault 4ke… 😯 . ‘K vraag mij af waar jij op je 40ste mee zal bollen, een Veyron 😀 😀 ? Anyway, veel plezier met je schitterende vette kar. :applaus:

Welkom hier ,dat is nog eens binnenkomen . 😉

Een Simca, heeft mijne pa ook nog mee rond gereden :mrgreen:

Welkom

…en woooooow! Ferme bak!

Welkom hier, vette bak op je 19e. :respekt:

Dit was mijnen eerste, gekregen van de vader van mijn lief, oud bakske maar veel plezier mee (en in) gehad. En direct getuned zoals je kan zien.

1-Simca1100LX-1-kopie.jpg

[quote=”snoer 964″ post=92331]Welkom op het forum ,dikke bak zeg op uw leeftijd :respect2: Zorg voor dragen hoor want deze is niet goedkoop in onderhoud (maar dit zal je wel al ondervonden hebben zeker)tot op 1 van de :driver:[/quote]

heb dit al gemerkt 😀
                          telkens een hele grote factuur van rs toe gestuurt

Welkom op het forum ,dikke bak zeg op uw leeftijd :respect2: Zorg voor dragen hoor want deze is niet goedkoop in onderhoud (maar dit zal je wel al ondervonden hebben zeker)tot op 1 van de :driver:

:happy: Welkom hier.
                              Hard werken zoals hij zegt en dan kan je u droom kopen hé :applaus:

Bij mij was mijn eerste maar een R5 GT Turbo :happy:

XXX

:respekt: Ik moest wachten tot mijn 50ste… :relaxman:

Welkom hier en van harte proficiat met deze dikke bak .
                                  Op mijn 19e reed ik met de Honda Civic van mijn moeder rond .

Anoniem

Ja hallo 😯
                                    ‘je bent jong en je wil wat’….

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.