Hallo iedereen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo iedereen!

• Maker
    Discussie
  • hallo,

Ik ben Thomas 20 jaar oud en verzot op wagens!
    Al zolang ik me kan herinneren ben ik gewoon gek van auto’s, voornamelijk het Duitse wagen segment! Omdat ik voornamelijk een fan ben van luxe limo’s en SUV’s ben ik natuurlijk nog niet zo lang gekend met het merk Porsche. Dit ook uiteraard vanwege m’n nog jonge leeftijd. De echte Porsche puristen zullen er het bloed van onder nagels krijgen maar ik ben vooral geïnteresseerd in de modellen Cayenne, en Panamera. Al van de eerste keer toen ik een Cayenne zag rijden op de baan was ik verliefd en dat al op 13jarige leeftijd! Toen al droomde ik ervan om zo’n stoere 4X4 te mogen besturen! Tot zover is het er nog nooit van gekomen jammer genoeg…Porsche boxter van 2001 is m’n enige ervaring. Zeer leuk dat wel, maar te onpraktische in mijn ogen. Ik hou er meer van om Klasse, elegantie een tikkeltje sportiviteit en toch nog perfect naar de IKEA kunnen gaan! Op het moment rij ik met een VW Golf V, maar ooit dan zit achter het stuur van zo een machtige brullende Cayenne! En met de kennis die ik ga vergaren op dit forum ga ik mezelf maar harder en harder doen watertanden! Ik hoop dan ook dat ik geaccepteerd kan worden in de prachtige levenstijl van Porsche. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • ik ben niet langer de jongste!!!! :drink: :first:

Welkom!!!!

welkom
        nog tijd genoeg want de jeugd van nu moet mischien later tot hun 80 jaar gaan werken voor hun pensioen te krijgen. :happy:

Welkom :drink:

Welkom.

Ik rij met een Boxster, is een familiewagen met 2 koffers. Een monovolume heeft maar 1 koffer :relaxman:

welkom, en dat komt wel in orde: wie aan 20 jaar al het budget heeft om met een Golf V generatie te rijden, zal zich wel snel een tweedehands Cayenne kunnen veroorloven… 😀

welkom :relaxman:

Eens hadden we allemaal die “Porsche droom”, de ene kan die al wat vroeger waarmaken dan de andere, maar als je een echt porsche hart hebt dan komt die er wel op een dag…… welkom

Welkom Amkano, we maken je hier wel helemaal Porsche gek.

Doe maar verder met de Cayenne, de naam BoxSter kan je toch nog niet juist schrijven :mrgreen: :happy:

Jong begonnen is half gewonnen.. Welkom!!

Welkom jonge man 😀 !!

Waar is de tijd gebleven dat ik gekker was van auto’s dan van meisjes 😆

Klasse, elegantie, sportiviteit en IKEA in één zin, da’s durven!!![/quote]

:mrgreen: :happy: :mrgreen: welkom :first:

haha inderdaad!
                            Welkom Thomas…

Van harte welkom hier

Welkom jonge man ,Een Porsche heeft een passie, welk model ook maakt niet uit als jij je daar in kan vinden :respect2:

XXX

This virus won’t kill you, it will only make you stronger 😀 😀 😀 Welkom !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.