Hallo iedereen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo iedereen…

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Chiepe en ben na een tijdje “356 Vintage” steeds harder aan het dromen (lees : op zoek ) naar een goede 993 Cabriolet. Mss kom ik hem hier wel tegen…
    G
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Hahahhaaa ,tuurlijk is iedereen welkom…!

Succes met de zoektocht. Cabrio rijden is gewoon :first:

Ben ook regelmatig in Roeselare maar omdat ik geen 993 meer heb ben ik precies nie meer welkom :coolness: :coolness: :coolness:
          Succes met de zoektocht :driver: :driver: :driver:

Chiepe ik ben wel eens in Roeselare maar aangezien ik niet met een 993 rijd ben ik niet welkom . 😥 😥 😉

😀 Welkom op het forum en veel succes gewenst bij de zoektocht! foto’s niet vergeten als het zover is. Dibo

welkom
                en succes met je zoek
                tocht
                :drink:

luc

[quote=”Chiepe” post=144269]Bedankt iedereen voor het warme onthaal.
                  dus als je in de buurt van Roeselare bent, iedereen welkom mét zn 993!
                  Vandaag ga ik er 2 testrijden , een 993/4 Cabrio en een 993 Turbo…
                  Laat ons hopen !
                  G
                  Chiepe[/quote]
                  Gaan testen die in AEcars heb ik ook gestest ?? onderhoudsboek ?

Bedankt iedereen voor het warme onthaal.
                    dus als je in de buurt van Roeselare bent, iedereen welkom mét zn 993!
                    Vandaag ga ik er 2 testrijden , een 993/4 Cabrio en een 993 Turbo…
                    Laat ons hopen !
                    G
                    Chiepe

Welkom :happydance:

Welkom en veel plezier in de zoektocht zou ik zeggen :up:

Welkom Chiepe,
                          Een mooie 993 kan er altijd bij.
                          Sukses met het zoeken en vooral vinden.

Welkom en veel zoekplezier 😀

Van harte welkom ! :applaus:

Als het zo ver is laat ons maar meegenieten van de 993 aan de hand van foto’s .

Welkom chiepe veel succes met zoeken naar je droom *porsche

Welkom, :drink: je weet wel de “jacht” is dikwijls even plezant…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.