- Dit onderwerp bevat 56 reacties, 38 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 maart 2013 om 23:57
Hallo,
ik ben Fabian en heb me 2 jaar geleden een Porsche Boxster 2.5 aangeschaft van 1998 voor mijn 50ste verjaardag (midlife crisis??).
Woonplaats : omgeving AalstBij de aankoop wist ik dat er wat problemen waren met de Boxster maar heb hem toch aangekocht.
Ik heb me dit nog niet beklaagd (mijn echtgenote misschien wel).
Heb er al veel rijplezier in gehad en al tientallen uren aan gewerkt (ik ben zelf wel geen automechanieker maar heb wel handen aan mijn lijf en de workshop manual is duidelijk).
Voorspoiler vervangen (was onderaan beschadigd) en tegelijkertijd de luchthappers en radiatoren gereinig,probleem opgelost met de bevestiging van de pompjes van het cabriodak,raammechaniek links en rechts vervangen,waterpomp vervangen,ventilator verwarming vervangen.Kleur : arctic silver incl. hardtop
Kleur interieur : rood.
Velgen : origineel 18″ Porsche turbo >> vervangen door EVOX rayshin rm4 8.5×19″ & 10.5×19″De kleur van het interieur vond ik een beetje extreem teveel rood,enkele aanpassingen uitgevoerd :
– carbonlook tinten aangebracht op het dashboard en middenconsole.
– grijze deurpanelen met metaaldetails (nog geen foto’s van genomen)
nog uit te voeren maar reeds aangekocht :
– alle tapijten vervangen door grijze tapijten
– handrem met Porsche opschrift
besteld :
– rear diffuser GT3-tek (from America)
– hardtop wrap in 3M Scotchprint Carbonlook zwartGroetjes uit Erpe-Mere,
Fabian
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.