Hallo ik ben Koen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo ik ben Koen

• Maker
    Discussie

• koen
    Deelnemer

Ik ben Koen, en ik had reeds een Porsche 914 1.8 van 1974, waar ik al veel plezier aan gehad heb. Maar mijn droom was toch altijd een 911 luchtgekoeld. En mijn droom is eindelijk uitgekomen: ik heb een 911 SC Targa 1980 Indisch Red gekocht. De wagen staat nog voor 90% in zijn originele lak, maar denk die toch in de tijd een nieuw laagje te geven. De motor heeft 110.000 originele mijlen met de 85mph teller. Alles ziet er zeer origineel uit, motor heeft in 2012 een zeer groot onderhoud gehad van 8000$, en deze loopt als een zonnetje. de versnellingsbak ga ik even onder handen nemen: kruisstuk, cupjes, nylon busjes, zodat deze wat nauwkeuriger schakelt.
      911scredtarga003.JPG

911scredtarga024.JPG

911scredtarga014.JPG

Hopelijk mag ik er veel plezier en geluk met hebben!

Grtjs

Koen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • Proficiat me de aankoop van je 911…een echte Porsche..!

Met een zilvergrijze 914 heb ik ooit nog gereden in…1971. Met ATS velgen die erg ‘in’ waren die tijd.

Ja, zo ‘senior’ ben ik…

Groeten

Norbocay

Het sorry voor het late antwoord! Ik ben van regio Oudenaarde… De mijne is door de keuring, heb al kunnen genieten van de eerste km… Zalig….! Nu stap voor stap de kleine mankementen eruithalen, maar vooral veel rijden…. Als ik tijd heb….:(

hey koen
            nog een koen hier met een 3,2 targa 1986
            van waar ben je ergens? heb altijd al een 914 willen hebben doe je hem weg?
            groetjes koen
            644-2-3.JPG

Gisteren voor het eerst met garageplaten een tochtje van een half uur gemaakt!! Fantastisch gevoel!!!! :happydance: 8) 😀

yep!!!! ;-))))

hallo, nog ééntje met VIN 91A ?? welkom

Ben wel benieuwd hoe die caferacer er zal uitzien! Laat me zeker eens een foto zien als hij af is!!!

Ik dacht het, hier zitten veel Ducati rijders op het forum, heb zelf op dit moment terug een GT 1000 Classic gekocht, dit is mijn 24ste Ducati en de GT 1000 was diegene waarvan ik het meest spijt had nadat hij verkocht was en heb dus onlangs terug eentje gevonden met amper 1300 km op de teller in nieuwsaat. Ben hem momenteel aan het aanpassen naar een soort café racer look.

ja idd heb er jaren met gereden: begonnen met 900SS, dan 999, 1098 en nu Multristrada 1200S…

Is uw Nickname toevallig gelinkt aan de Ducati 1098?

Knap !
                            Ook een droom van mij 🙂

edit: onnodige quoteverwijderd. Indien je reageert op de vorige post dien je niet te quoten. Beter voor het overzicht en beter voor de server :coolness:

Awel…, dit model was de éérste Porsche die ik gezien heb in mijn kinderjaren, ik was meteen verkocht voor dit type sportwagen en blij dat ik er eens in had mogen zitten :up:

Dank je allemaal voor de leuke reacties…!!!! Hoop jullie te mogen ontmoeten op één van de komende meetings…! Vandaag wordt hij geleverd bij mijn garage, en hopelijk tegen eind volgende week door de keuring en platen erop!

Ik stuur jullie wel wat foto’s van mijn eerste uitstapje… :coolness: 😀 Kan niet wachten om dat mooie geluid van de zescilinder te horen! De radio werkt nog, maar denk niet dat ik die nodig zal hebben… 😆

Ik zet er hier ook een fotoke bij van mijn 914, wel nog zonder de Fuchs velgjes…
                                914-1.jpg

grtz

Koen

Zeker weten dat je daar bakken plezier zult uithalen, naar mijn persoonlijke mening is dat rood ook de mooiste kleur voor een dergelijke targa. Proficiat.

Welkom Koen op het forum en geniet van je wagen! :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.