Hallo ik ben Koen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo ik ben Koen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Koen, en ik had reeds een Porsche 914 1.8 van 1974, waar ik al veel plezier aan gehad heb. Maar mijn droom was toch altijd een 911 luchtgekoeld. En mijn droom is eindelijk uitgekomen: ik heb een 911 SC Targa 1980 Indisch Red gekocht. De wagen staat nog voor 90% in zijn originele lak, maar denk die toch in de tijd een nieuw laagje te geven. De motor heeft 110.000 originele mijlen met de 85mph teller. Alles ziet er zeer origineel uit, motor heeft in 2012 een zeer groot onderhoud gehad van 8000$, en deze loopt als een zonnetje. de versnellingsbak ga ik even onder handen nemen: kruisstuk, cupjes, nylon busjes, zodat deze wat nauwkeuriger schakelt.
    911scredtarga003.JPG

911scredtarga024.JPG

911scredtarga014.JPG

Hopelijk mag ik er veel plezier en geluk met hebben!

Grtjs

Koen

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Hallo Koen , veel plezier met je knappe targai :driver:

Mooie Targa :first:
        Er komen er steeds meer op het forum :applaus:

XXX

Welkom Koen, Targa Rules 😀
          ‘t ja rood, wat moet ik zeggen op die leeftijd is dat bijna het nieuwe roze :engeltje: heb ook ooit eens een rode cabrio gehad die moest herspoten worden.
          Succes en foto’s posten hé, de 914 mag daar ook op staan hoor :up:

Koen, welkom op het forum en mooi dat je droom is uitgekomen met deze mooie Targa.

Welkom op het Porsche forum :drink:
              Mooie targa :up:

mooie wagen , proficiat en welkom :up:

Goed weer :coolness:

Welkom, mooie kleur

Bedankt! Op foto ziet hij er wel beter uit dan in het echt: zal wel eens een spuitbeurtje kunnen gebruiken… Maar interieur is goed, motor goed… zo goed als volledig origineel, en niet teveel kilometers… en de prijs was eerlijk, wat wil een mens nog meer!

Welkom ! Prachtig ding.
                      Kleur vind ik geweldig :respect2: :applaus: :drink:

Proficiat!

Dat zal ik doen, eerst hem door de keuring krijgen, dan een beetje kilometers doen om te kijken wat er allemaal moet gebeuren, en dan een beetje sleutelen (als het niet te mooi weer is…;-))))

proficiat met je aankoop en welkom op het forum, ziet er goed uit en zoals ze reeds gezegd hebben fotootjes van je werken

naast een stel koplampen met € keurmerk heb je denk ik weinig nodig om deze gekeurd te krijgen als oldie.
                              veel plezier met/aan je luchtgekoelde droomwagen en hou het vooral veilig.

Proficiat met de nieuwe aankoop en welkom op het forum.
                                Van de werkzaamheden vele fotokes posten aub, dan kunnen we meegenieten.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.