Hallo ik ben Vadinio vanuit Oost Vl.

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Hallo ik ben Vadinio vanuit Oost Vl.

• Maker
    Discussie
  • Hallo Ik ben van zin om een Porsche Boxter te kopen ( Tweedehands ) en heb mijn oog laten vallen op eentje van 1997 met 122000 km op de teller , volgens de verkoper is er enkel het raampje achteraan stuk , dit moet vervangen worden , volgens hem is de kost 400 euro.
    Deze wagen zou gekeurd zijn en geen meldingen op zijn controle formulier hebben.
    Zijn er bepaalde punten waar ik zeker moet op letten bij deze wagens of zie ik beter uit naar een jonger model . Graag jullie reacties

Mvg

Vadinio

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”S2″ post=119038]En heb geen schrik, er gaat heus niemand de wagen voor je ogen wegsnoepen.[/quote]

Zeker van? 😉 MUAHAHAHAHA… 😈 😆

Welkom hier! Alles is hier al door mede forumers gezegd en kan ik enkel achter staan. Veel succes!

welkom.

en zoals aangegeven, kijken, zoeken, rijden en de hoofdprijs ga je niet vinden voor een minprijs, je kan altijd geluk hebben maar dan zal het bij een naïeve particulier zijn.

en 400 voor da raampje 😆 denk dat er wel een paar beter weten, maar die komen er wel in.
        en heb je nog wat meer info over hoe en waarom P.

geniet van het forum :first:

S2

Van harte welkom op dit mooie forum.

Ga er vooral genoeg bekijken voor je naar de mijne komt kijken, dat is wat ik je kan aanraden. Informeer je goed, ga eens kijken, voelen, misschien wel eens rijden als je echt interesse hebt. Je ogen zullen open gaan, er lijken echt koopjes te bestaan, zeker bij de vroegere Boxster, maar vaak (ik ga zeker niet beweren dat dit altijd zo is) staat de prijs in relatie tot de al dan niet zichtbare staat.

Maar als je je verstand erbij houdt (of iemand meeneemt die je daarbij helpt 🙂 ) dan zal je dat snel zelf ontdekken. Word niet te snel verliefd!

Post anders eens een linkje naar de wagen die je op het oog hebt, er zitten hier genoeg kenners die je wat meer kunnen vertellen of die de wagen misschien kennen.
          En heb geen schrik, er gaat heus niemand de wagen voor je ogen wegsnoepen.
          En ook al heb ik zelf een Boxster te koop, ik zal je graag helpen in je zoektocht.

Van harte welkom op dit forum en succes met je zoektocht . :applaus:

Welgekomen Oost-Vlaming en goede keuze…het is een Porsche hoe je het ook draait of keerd 😉

Het bouwjaar dat je vernoemd had idd toen nog enkel de 2.5 . Ben zelf bezitter van een ’99 model met 2.5 motor en moet zeggen dat dit toch een heerlijke roadster is! Zal het een “daily drive” worden of zoals die van mij, enkel om te genieten wanneer het droog is en/of de zon schijnt?

Neem de tijd om de juiste te vinden, er staan er heel wat in de aanbieding als je eens rond gaat snuiten op het net, en mogelijk moet het niet eens…onze medeforummer hierboven vermeld heeft een pracht exemplaar te koop staan…

jep dat is een zeer knappe, en al een 2.7 ook! En in superstaat.

Niet twijfelen 😀

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/108033-porsche-boxster-986-27-bouwjaar-012000

‘t Is Boxssssssssssssssssssssssssster :salut:
                  S2 hier op ‘t forum heeft een mooi exemplaar te koop, net nieuwe (witte) koplampen erin en alles…
                  Welkom trouwens 😉

Ah bon… dacht dat er al een 3.2 ook was toen.

enfin, sja… wat moeten we zeggen? Zit er al een nieuwe motor in? :popcorn: :popcorn:

[quote=”Datake” post=118994]is het een 2.5 ?[/quote]

In 1997 waren er enkel nog maar 2.5 denk ik 😉

is het een 2.5 ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.