Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › hallo mannen wie kent er deze 964 WTL
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 6 maanden geleden door sunshine.
-
MakerDiscussie
-
19 juni 2007 om 18:58
http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/5707 … _look.html
want heb nog altijd geen nieuws van mijn zo gezegde aankoop die nog altijd in de garage is voor onderhoud sinds 3 weken minimum etc etc etc 👿 👿 👿 -
MakerDiscussie
-
geen probeem voor mij ,
als er anderen iets mee op doen !!!!Waarom sluiten ❓
Het is best informatief en zo kunnen anderen hun meningen kwijt 😉inderdaat ben gaan zien en er is echt iets niet juist 😥
motor staat droog
boite niet
is volgens mij herspotten
geen enkel eticket meer
capot lijkt een andere die daarvoor rood was ❗ volgens mij
alle rubbers zijn verduurt
plastiks zijn ook in slechte staat
leder is op zekere plekken versleten en zeker goed versleten voor 45000KM 😳 😳
heeft blijkbaar wel maar 7000 km gedaaan in 8jaar
allé spijtig want zou ee mooie P kunnen worden (met veel werk )
maar hij wil zijn prijs niet dalen 😈Dat missende blaadje moet niet dadelijk duiden dat er aan het boekje geprutst is.
Er zijn meerdere redenen waarom dat kan zijn.
Check alle stempels en data en neem contact op met de garage waar de wagen in onderhoud geweest is. Die hebben alles in hun computerbestand staan.
Een wagen van leeftijd die door verschillende handen is gegaan kan wel hier of daar iets kwijt geraakt zijn.
Belangrijker dan een volledig onderhoudsboekje is de geschiedenis en facturen van de laatste (laten we zeggen minstens 5) jaren.
Dat zegt veel meer over de staat van een wagen dan een volgestempled boekje imho
De laatste stempeltjes zijn makkelijk bijgezet zonder dat er iets aan de wagen gedaan is omeen boekje compleet te maken waardoor velen denken dat de wagen dan perfect moet zijn en de prijzen opgedreven worden.hoe kan je zien dat er aan de km teller geprutst is ?
en waar zeker naar kijken ?
ga morgen zien heb wel een probeem 😳 ben er al zot van ❗ ❗ ❗De originele plakker met chassisnr., motorcode, optiecodes enz… zoals je die ook vindt binnenkant tegen de kofferklep zit niet in het boekje… is gewoon geschreven, optiecodes staan er zelfs niet op
aan wat zie je dat johan?
dacht al dat 45000km niet veel was !!!!
👿 👿 👿is al tijdje geleden maar dacht dat het ook rond de 5000 ging wat me opviel was dat het dashbord bijna zoveel koste als 2 zetels tja 😯
Op één van de foto’s bij de advertentie zie je ook dat het onderhoudsboek niet origineel is…
[quote=”sunshine”:182hp0uu]wat vond hij niets liev930
de wagen ?
de kleur van het interieur?
de toestant?
de staat?😉 [/quote]
staat van de wagen klopte niet volgens de km stand.
geen geloofwaardige historie.
moter staat niet droog + nog enkele andere dingen.(oa geen originele velgen etc….)
hij heeft zelf niet meer verder gekeken.cristof,
dacht dat je daat groen graag zag?
waar ben je geweest en hoeveel was de prijs?ik heb prijs laten maken voor volledig nieuw interieur ,,dat valt ook niet mee 🙁 (
het interieur is niet echt de max dat groen daar moet je echt voor vallen
😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.