Hallo P fanaten!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo P fanaten!

• Maker
    Discussie

• Franky De Smet
    Deelnemer

Hallo forummers,

Mijn naam is Peter en ik kocht vorig jaar een Turbo S van 2011 met nog geen 30k kms. Zalig om mee te cruisen en af en toe de paarden eens voluit te laten gaan. Voor enkele seconden dan toch in Belgie…

Had al enkele malen getracht iets te posten maar niet onder dit onderwerp.

Ben woonachtend in de rand van de kempen en steeds geinterseeerd in een porsche-uitstapje.

Groeten,
      Peter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • Schoon spel :coolness:
        Welkom hier 😉

zeer mooie P!!!!!
          Veel plezier

Welkom. Zeer vette *porsche :up:

Knappe koop ! Welkom.

Lang getwijfeld er ook eentje te kopen. Zeer leuke Powercar !

Prachtige wagen en welkom!
                Vooral deze foto intrigeert me…, lijkt wel net genomen voordat de hele zaak in de fik vliegt 😉 ;

awel, zo een foto’s doet mij terug verliefd worden se *luv *porsche *luv

Hoi Peter, wat een beest… welkooooooom

zo’n foto’s van een full option 997 tuwbooS, dat raakt een werkend mens z’n gevoelige snaar :respect2: *luv
                      welkom we hopen (allemaal) je eens live te mogen ontmoeten op een forum meeting, event extern, …

:respect2: :respect2:

Welkom hier. Zeker een knappe verschijning zo’n Turbo S. :up:

PDS

Ik kom er ook niet vaak, meer ouder publiek, ik ben nog een twintiger 😆
                          Staan wel steeds veel mooie wagens.

Mss zien we elkaar daar wel eens :drink:

Dat kan alhoewel ik zelden in de Vogelenzang kom…. te veel raar volk daar :drink:

PDS

Ik dacht hem al eens gezien te hebben, ik ben van Brasschaat :salut:
                              Ik heb hem denk ik bij de Vogelenzang of Ago’s gezien :think:

Schilde :relaxman:

PDS

Vanwaar ben je eigenlijk ? :think:

2970

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.