Hallo P fanaten!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo P fanaten!

• Maker
    Discussie

• Franky De Smet
    Deelnemer

Hallo forummers,

Mijn naam is Peter en ik kocht vorig jaar een Turbo S van 2011 met nog geen 30k kms. Zalig om mee te cruisen en af en toe de paarden eens voluit te laten gaan. Voor enkele seconden dan toch in Belgie…

Had al enkele malen getracht iets te posten maar niet onder dit onderwerp.

Ben woonachtend in de rand van de kempen en steeds geinterseeerd in een porsche-uitstapje.

Groeten,
      Peter

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
      • welkom :up:

Welkom op het *porsche forum :drink:

PDS

Welkom !

Ben benieuwd naar foto’s 😛 *luv

:popcorn:

Wees welgekomen! Enne aan welke rand van de Kempen woon je precies?
              Laat die foto’s maar komen. :happydance:

welkom
                op dit leuke forum
                en veel plezier met je TURBO S
                super cars :applaus:
                :drink:

Hi Peter,
                  Je bent net iets te laat, vorige week was er een uitstap door de Kempen. Jammmmer.

Welgekomen op het Forum!!

Welkom Peter :drink:
                    Nog niemand foto’s gevraagd :up:

S2

Welkom en een Turbo S …. prachtige bolide!

Wim

Welkom Peter, en inderdaad via deze weg lukt het wel zie je.
                        Is wel zo netjes om je even voor te stellen als je ergens nieuw binnenkomt. :up:

Mooie Porsche in ieder geval zo’n turbo, en voor er anderen om gaan vragen doe ik het nu als eerste, fotooooo’s graag van je bolide, zien ze hier graag. 😉

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.