Hallo Porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo Porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Steve 37j woonachtig te Limburg en ook liefhebber van Porsche zowel de nieuwe als de classic modellen. Zelf ben ik (nog) niet in het bezit van een Porsche. Ben al een tijdje aant zoeken naar een roadster vooral naar de Z4M maar de Boxster interesseert mij ook wel eventueel de 987 Boxster S 3.2. Ik heb geen ervaring met de Boxster vandaar dat ik mij hier een profiel heb aangemaakt zodat ik wat topics over de Boxster kan bekijken.

Groeten
    Steve

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Op EBay staan verschillende aanbiedingen van gebruikte PCM systemen zou deze eenvoudig de huidige CDR kunnen vervangen? Zal de wijzerplaat al voorzien zijn om de navigatie kaart te tonen

Op EBay staan verschillende aanbiedingen van gebruikte PCM systemen zou deze eenvoudig de huidige CDR kunnen vervangen? Zal de wijzerplaat al voorzien zijn om de navigatie kaart te tonen

Bij mij is het zakelijk gebruik, hoewel ik me de laatste maanden maar weinig moet verplaatsen. Aangezien ik freelance werk, is het moeilijk voorspelbaar wat de toekomst brengt qua verplaatsingen en dus hoeveel ergernis een PDK me zal besparen in files. Maar als alles wat blijft zoals het is zou de volgende wellicht ook manueel worden.

Maar 2 jaar geleden had ik een heel strikt budget en de auto moest ook fiscaal interessant zijn. Mijn versie heeft exact 180g CO2 uitstoot, wat betekent dat ik nog juist in de 70% aftrekbaarheid van de kosten val. Een manuele 2,7 of een 981 model 2015 2,7 PDK zitten iets hoger en zijn maar 60%…

Bij mij is het zakelijk gebruik, hoewel ik me de laatste maanden maar weinig moet verplaatsen. Aangezien ik freelance werk, is het moeilijk voorspelbaar wat de toekomst brengt qua verplaatsingen en dus hoeveel ergernis een PDK me zal besparen in files. Maar als alles wat blijft zoals het is zou de volgende wellicht ook manueel worden.