Hallo Porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo Porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Steve 37j woonachtig te Limburg en ook liefhebber van Porsche zowel de nieuwe als de classic modellen. Zelf ben ik (nog) niet in het bezit van een Porsche. Ben al een tijdje aant zoeken naar een roadster vooral naar de Z4M maar de Boxster interesseert mij ook wel eventueel de 987 Boxster S 3.2. Ik heb geen ervaring met de Boxster vandaar dat ik mij hier een profiel heb aangemaakt zodat ik wat topics over de Boxster kan bekijken.

Groeten
    Steve

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • Ik heb daar een dashbordsteun voor gekocht. Wreed handig. Geen kringen op je raam. Dat staat los op je dashbord maar door het gewicht en antiglijgel blijft dat zo stabiel als een huis staan.

@Vanhout thans knappe M235i en mooie kleur van de cayman

@Harley
        G dank je wel voor de reactie. Dacht misschien dat de PCM i.c.m sport chrono extra functies heeft. Weet ook niet goed waar een losse navi moet plaatsen tegen de venster plakken vind ik maar niets.

@Vanhout thans knappe M235i en mooie kleur van de cayman

@Harley
          G dank je wel voor de reactie. Dacht misschien dat de PCM i.c.m sport chrono extra functies heeft. Weet ook niet goed waar een losse navi moet plaatsen tegen de venster plakken vind ik maar niets.

@Versteve. De navigatie zou geen struikelblok mogen zijn, vind ik persoonlijk.
            Voor de prijs van een kaartupdate koop je een goede Garmin.
            Ik had er ene gekocht voor in de 944 en gebruik die nu ook in de Boxster omdat het gemakkelijker is om routes in te laden en ook je routes te tracken.
            Ook steeds gratis up to date te houden, zodus….. Gaan voor die boxster met sportpakket, zou ik zeggen. :driver:

@Versteve. De navigatie zou geen struikelblok mogen zijn, vind ik persoonlijk.
              Voor de prijs van een kaartupdate koop je een goede Garmin.
              Ik had er ene gekocht voor in de 944 en gebruik die nu ook in de Boxster omdat het gemakkelijker is om routes in te laden en ook je routes te tracken.
              Ook steeds gratis up to date te houden, zodus….. Gaan voor die boxster met sportpakket, zou ik zeggen. :driver:

Welkom Steve, nog ne Limburger erbij :salut: ik zou sowieso voor de Porsche kiezen. Ik had een Cayman 987. Ik heb die in mei 2015 verkocht en heb toen een BMW M235i gekocht. Maar ik heb die Porsche nooit uit mijn hoofd kunnen zetten met als resultaat : vorige maand mijn M235i weer verkocht en nu op zoek naar een Cayman 981 ofwel een 718 in Duitsland. Veel succes met de zoektocht ! Groetjes uit Overpelt
                image-2.jpeg

image-2-3.jpeg

Welkom Steve, nog ne Limburger erbij :salut: ik zou sowieso voor de Porsche kiezen. Ik had een Cayman 987. Ik heb die in mei 2015 verkocht en heb toen een BMW M235i gekocht. Maar ik heb die Porsche nooit uit mijn hoofd kunnen zetten met als resultaat : vorige maand mijn M235i weer verkocht en nu op zoek naar een Cayman 981 ofwel een 718 in Duitsland. Veel succes met de zoektocht ! Groetjes uit Overpelt
                  image-2.jpeg

image-2-3.jpeg

PCM of losse navigatie in een Boxster 981. Ik heb Interesse is een 981 Boxster uitgerust met sport chrono pakket maar zonder navigatie (en Z Bluetooth). De Boxster zou enkel voor de weekends zijn

Iemand die mij kan adviseren?

Grt
                    Steve

PCM of losse navigatie in een Boxster 981. Ik heb Interesse is een 981 Boxster uitgerust met sport chrono pakket maar zonder navigatie (en Z Bluetooth). De Boxster zou enkel voor de weekends zijn

Iemand die mij kan adviseren?

Grt
                      Steve

welkom
                        succes met je zoektocht naar een leuke Porsche !!
                        :drink:

Bekend filmpje heb ik al meermaals bekeken 🙂

Nog een filmpje

Nog een filmpje

Steve,

Ik heb 11 jaar met een Z4 3,0 gebold en sedert een jaar met een 981 Cayman als dagelijkse wagen. De Z4 reed goed. De Cayman rijdt fenomenaal goed. de wegligging van de Z4 is te danken aan een hardheid die de Cayman van nature niet nodig heeft.

Als Italiaanse autobladen de Boxster vergelijken met de Alfa 4C, dan wint de Porsche. Dat zegt genoeg.

Ga er zelf maar eens mee rijden. Niets gaat boven een uitgerijpt middenmotorconcept. Zelfs geen 911, die zijn eigen charme behoudt. 😈

Hier nog een driekamp:
                                4C vs Cayman vs Lotus
                                Al die artikels komen steeds tot dezelfde conclusie. Koop de Cayman/Boxster.

Steve,

Ik heb 11 jaar met een Z4 3,0 gebold en sedert een jaar met een 981 Cayman als dagelijkse wagen. De Z4 reed goed. De Cayman rijdt fenomenaal goed. de wegligging van de Z4 is te danken aan een hardheid die de Cayman van nature niet nodig heeft.

Als Italiaanse autobladen de Boxster vergelijken met de Alfa 4C, dan wint de Porsche. Dat zegt genoeg.

Ga er zelf maar eens mee rijden. Niets gaat boven een uitgerijpt middenmotorconcept. Zelfs geen 911, die zijn eigen charme behoudt. 😈

Hier nog een driekamp:
                                  4C vs Cayman vs Lotus
                                  Al die artikels komen steeds tot dezelfde conclusie. Koop de Cayman/Boxster.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.