Hallo Porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo Porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Steve 37j woonachtig te Limburg en ook liefhebber van Porsche zowel de nieuwe als de classic modellen. Zelf ben ik (nog) niet in het bezit van een Porsche. Ben al een tijdje aant zoeken naar een roadster vooral naar de Z4M maar de Boxster interesseert mij ook wel eventueel de 987 Boxster S 3.2. Ik heb geen ervaring met de Boxster vandaar dat ik mij hier een profiel heb aangemaakt zodat ik wat topics over de Boxster kan bekijken.

Groeten
    Steve

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • bwah hier zijn er al een paar langs geweest die de twee al in hun bezit gehad hebben en die hun uitkomst is….. steeds dezelfde. Porsche rules :first:
      Zelf heb ik een 986 en moet eerlijk zeggen dat ik sporadisch het gas diep induw. Ik gebruik hem om te cruisen en zaaaalig dat dat is. Ik heb wel een spitfire gehad en die was ook leuk maar niet zoals deze kleine bolide. Heb hem langs het Garda meer pas leren kennen en dat was echt een openbaring. Sportief genieten met een grote G. Dak open of toe, wel raad ik aan er eentje met een sportuitlaat, klappenauspuff. Djuu, als die mannen met hun Boxster optrekken, knap, echt knap lawaai.
      Hopelijk heb ik je iets verder geholpen met je keuze.

Dank je wel allemaal. Tips en ervaringen altijd welkom

Ive

Welkom Steve,
          Ikzelf ben trotse bezitter van een Boxster S 987 3.2 van 2006 met 280 pk. Ik moet toegeven, één van de allerbeste en allerleukste wagens die ik had, en dat zijn er ondertussen al een héél pak :happydance:

Welkom Limburger!

welkom … en zeker uit de buurt blijven van een 987 coupé black edition, anders staat zo’n M alsnog in z’n hemd 😀

welkom, testrijden en je keuze zal snel geen keuze meer zijn 😀

Welkom.

XXX

Welkom Steve.
                    Ik snap niet wat er zo moeilijk is, een Z4 vergelijken met een Boxter, de laatste wint sowiezo…

(ok, dat M geding ervoor wijzigt de vergelijking een beetje in het voordeel van de MMM vrees ik)

Welkom Steve,

Aan tips en info geen tekort hier.

Costa

Welkom! Moeilijke keuze… :think:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Wim

Welkom op het forum Steve, en info en tips ga je hier wel vinden/krijgen.

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.