Hallo Porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo Porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Peter en na een zoektocht van een jaartje is het er toch van gekomen.
    Ik heb mijzelf een Porsche 964 gekocht.

Reden: Op de bank brengt geld toch niet meer op en op deze manier heb ik er nog plezier aan ook.
    Wel eerst lang getwijfeld of ik voor een G type of een 964 zou gaan maar ik kon niet weerstaan aan het mooie uiterlijk van de 964. 😀

In bijlage wat foto’s daar ik best trots op ben.
    Wel in het buitenland moeten gaan halen, bij Einer Automobile in Parijs maar de wagen was van een porscheliefhebber dus tiptop onderhouden.
    Volledig origineel, wel 248dkm maar motor, ophanging, airco, koppeling, .. gereviseerd op 225dkm en heel de map met facturen heb ik erbij gekregen.

En nu wachten op het mooie weer ….

Gr
    Peter

Attachments:
    • IMG_20170201_160915.jpg
    • 964C2-019.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Mooi :salut:
      Proficiat!

Aah Oui , welkom met de 964 :driver:

welkom
          mooie Porsche geniet er maar van !!
          :drink:

Prachtige wagen 😀
            Geniet van je Porsche!

Welkom op het Porsche forum :drink:

Normaal rij ik al zeker mee in de lente rit van PCCB op paasmaandag.

Proficiat met de 964 en welkom op het forum .

Gefeliciteerd en welkom op het forum . :up:

Welkom Peter en proficiat met je mooie aankoop! :up:

Welkom op het forum en proficiat me de 964 :up: :up: :up:

Welkom! Mooie koop gedaan, geniet er van!

Welkom peter Avec votre jolie bolide …veel rijplezier :driver:

een zeer mooie wagen in een mooie kleurcombinatie :up: :up: veel plezier ermee en welkom op het forum :driver: :driver:

XXX

Netjes, welkom naamgenoot, we zien u spoedig op een meeting verschijnen… :popcorn:

Welkom!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.