hallo porschisten

Home Forum Stel jezelf even voor ! hallo porschisten

• Maker
    Discussie

• tom

beste porschisten
      na 20 j met de vw kever cabrio alle nationale en internationale meetings te hebben gedaan
      ben ik nu op zoek naar een porsche 911 3.2 coupe of targa
      dus weet je ene staan die de moeite is laat je het maar weten

mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • ken

Welkom hier en succes met je zoektocht dat je er een goede uitkiest 😀

Als dagelijks voertuig kunnen ze soms wel eens moeilijker doen dan dat .
          Mijn wagen is ook van USA afkomst en daar moesten ook de gordels vervangen en op zijkant spatbord richtingsaanwijzers gemonteerd worden .

De wagen die je toont lijkt er althans op foto prima uit te zien voor de prijs .

tom

ik zoek ene waar je direkt kunt mee rijden maar waar hier en daar nog wat kleine dinges aan moeten gebeuren bv interieur . coupe of targa
            wel ene met matching numbers color en interieur en geen ombouw naar ander model
            :drink:

en nog vergeten allemaal bedankt voor de goeie ontvangst hier he 😉

XXX

Tom, in Mortsel bij Stefco Motorsport staat een witte Targa van een klant van hem.
              Staat te koop en is een van de laatste modellen, dus met geïntegreerde mistlichten achteraan.
              Lijkt me een solide auto. Denk niet dat hij al op een verkoopsite staat.
              Gaan kijken kan nooit geen kwaad. StefX van ‘t forum zal ‘m ook wel gezien hebben want die zijn Targa stond daar ook binnen… Succes :relaxman:

Wim

Olie druk bij warme motor moet rond de 1 bar liggen, en bij rijden gelijk zijn aan de toeren.
                Dus 4000 tr/m is ongeveer dan 4 bar druk.

tom

ik ga vrijdag deze eens gaan bekijken volgens de eigenaar in vrij goeie staat dagelijkse keuring geen probleem juist de usa lichten vervangen motor heeft in warme toestand nog 1.7bar oliedruk en op vermogen 4 bar ? is dit de normale waarden voor een motor in goeie conditie ?

179292521_5-correcte-porsche-911-targa-bj-1985.jpg

179292521_2-correcte-porsche-911-targa-bj-1985.jpg

kent iemand deze auto ?

Welkom Tom zoals een paar mensen al vermeld bij Johan Dekens :up: ik zelf heb sinds december een targa van sept 1986 op de kop kunnen tikken,de zoektocht zelf was al een ervaring op zich vele wagens gaan bezichtigen en vele laten staan :bounce: tot ik hem vond in Nederland :happydance:

Welkom hier, en een goede keuze, heb zelf een 3.2 Targa, super tevreden van.

Johan Dekens heeft momenteel eentje staan. Indien hij interessant is niet te lang wachten want zoals eerder gezegd, de goede worden schaars en met de maand duurder. 😉

Welkom op het forum hier en succes met de zoektocht.

Welkom Tom ,Het zoeken naar een geschikte *porsche is al een leuke uitdaging , Succes in alle geval.

Wim

Welkom Tom, en kijk maar al eens bij naslagwerk op het forum, heb je al een eerst indruk waar op te letten bij de aankoop.

S2

Welkom hier, hopelijk vind je wat je zoekt!

(Al worden de goede 3.2’s schaars en dat reflecteert in de prijs)

Welkom op het Porscheforum.
                                Je blijft bij een luchthapper zo te lezen.
                                Prima keuze.
                                Zoek een mooie dan kun je er ons allemaal de blits mee maken.
                                Sukses

Welkom Tommeken, succes met je zoektocht.
                                  Prima keuze de 3.2, al worden de echt goede exemplaren stilaan schaars en prijzig.
                                  Johan DEKENS heeft er regelmatig staan. Misschien daar eens gaan kijken ?

welkom, mobil.de staan er enkele maar zoals ik al aan andere zoekers heb gezegd, post ze eerst, hier zitten jongens bij die iedere schroef kennen om de originaliteit te achterhalen en de kwakzalvers van tussen de chirurgen kunnen onderscheiden 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.